Wednesday, October 15, 2014

Anwar Ibrahim: "Aji, dah tak nak kawan ke?"

Madu tualang power! Click here




KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!!!
KAH KAH KAH KAH KAH!!! kah kah kah kah!
ZZZZZZ zzzzz zzzzzzzz zzzz ZZzzzz....
zzzzzz zzzz....

KAH KAH KAH KAH!!!!


Menyuruh Ah Chong Jgn Makan Babi

Madu tualang power! Click here

Macam2 dah kita kata kat dia. Kita suruh dia balik China naik tongkang. Kita suruh dia masuk U luar negara kalau tak suka cara U dalam negara.

Terbaru kita suruh dia jgn bukak mulut mintak apa2 kalau dok mengundi DAP, PKR & PAS. Sedangkan dari puak inilah kita banyak mengutip cukai utk buat jalan dan buat masjid.

Lagi latest, malahon dari Habsyah di bawah ini menyuruh Cina jadi patriotik. Kah kah kah kah!!!!



Menyuruh Cina menyanyi Negaraku sepenuh perasaan menusuk kalbu, menyuruh Cina jadi patriotik serupalah macam menyuruh Cina jgn makan babi,

serupa macam menyuruh RaheeeeemTambi Kecik jgn pergi dekat mana2 sekolah menengah, mcam menyuruh Raise Stim menunggang kerbau bukan tunggang amah, macam Scorpene dgn besi burok, menyuruh Shafie Menggatal jgn membedal Zahida, MB Kedah dolu-dolu jgn ber'Del Monte',

juga serupa menyuruh Mahafiraun jgn makan sireh.

Juga serupa menyuruh Hadi Awang cakap cermat2, jgn suka2 sebut pil kuda. Orang akan ingat sampai bila-bila.

KAH KAH KAH KAH KAH!!!!

Pak Angguk Juara Sorak

Madu tualang power! Click here

Sokong?
SokOOOOOOOOONG!!!!!


Betul? 
BetOOOOOOOOOOL!!!


Hidup Melayu!
Idop MELAYUUUU!


Itu lah bunyinya bila HAMNO bersidang di PWTC. Bagai nak rak. Siling pun kalau boleh bercakap, dia nak mintak diri.

Inilah budaya Pak Angguk Juara Sorak. Yg sorak tu kadang2 tak tau apa2 pun. Cuma nak join sekaki atau mau tunjuk dia pun paham sgt2 lah tentang sesuatu isu.

Kalau yg bersorak itu ahli yg datang dengan bas sewa, dibagi baju kurung selendang merah, dikasi wang saku sikit dan ada la macam air mineral/nasi bungkus sedikit sebanyak, kira OK la jugak.

Nak tau cerita klik DISINI

Mereka memang dibawak untuk bersorak buat ramai dan buat meriah.

Rupa adik tiri Mr Bean
pun ada. KAH KAH
KAHKAHKAHKAH!!

Tapi kalau yg bersorak itu MP. 
MP bro... bukan calang2 orang. MP! Ahli parlimen! Kah kah kah kah!!!
Macam ni punya perangai mintak naik elaun?

Tau makna MP? Kah kah kah!!!


Kah kah kah kah kah kah kah kah kah!!!!