Tuesday, October 14, 2014

Ibarat Ulat Dgn Taik

Madu tualang power! Click here



Ibarat isi dgn kuku. Memang tak boleh dipisahkan sampai bila-bila.

Serupalah macam RaheeeeemTambi Kecik dgn budak sekolah menengah.

Serupalah mcam Raise Stim menunggang amah.

Serupalah juga macam;

Scorpene dgn besi burok.

Shafie Menggatal dgn Zahida Membedal.

MB Kedah dolu-dolu dgn Del Monte.

Mahafiraun dgn sireh.

Kisah2 hikayat spt ini tidak pernah dipersembahkan dgn bukti, namun orang akan ingat sampai bila-bila. Percaya la.

Hadi Awang dgn pil kuda macamana?!?

KAH KAH KAH KAH KAH!!!!

Sembang Santai-mantai-bantai TG Hadi Awang

Madu tualang power! Click here


Letih dah Tok Guru kita ni. Tertera di riak muka.
Cukup2 lah kita menyindir Tok Guru.

Tajuknya Sembang Santai Tok Guru, bukannya Santai-mantai-bantai. Kahkahkah! itu aku menokok tambah. Program ini telah berlangsung di Gombak.

Tok Guru telah memetik isu Oktoberfest. 

Aku pun tak suka puak2 kapir buat kerja menonggang ramai2 semacam itu.

Sebabnya, mengundang bahaya. Sebabnya, lepas menonggang, hari larut malam nak balik rumah kena memandu kereta. Kalau tonggang segelas, tak ada kesan. Kalau dah tonggang satu jag?

Kalau dia terjun gaung sorang-sorang, tak mengapalah. Kalau dia melanggar Pak Lebai yg on the way bersubuh di masjid?

Boleh berOktoberfest, tapi puak2 kapir ni kena sewa bas. Bas ambik, bas hantar balik rumah. Tongganglah todi sampai terbalik pusat pun.

Cuma kita sedikit ralat semasa program santai Tok Guru ini,

Tok Guru tak sedikit pun memetik bahaya Stalin, Marx, Lenin dan juga parahnya wabak ketagih pil kuda.

KAH KAH KAH KA HKAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!!