Monday, October 13, 2014

TGNA Telah Seangguk & Senada

Madu tualang power! Click here

Tok Guru pun setuju sangatlah dua ADUN yg digelar brokar & barua oleh Tuang Presideng itu digantung keahlian dari PAS.

Kah kah kah kah!!!

Bro? Bro? Apa nak buat ni bro? Kah kah kah kah!!!

TGNA pun kata OK, tak kan lu nak lawan towkay?!? Kah kah kah kata sayang sgt kat TGNA?!!?

Kah kah kah kah tersepit lidah ke bro? Kah kah kah macam ada melekat di kerongkong ke bro? Kah kah kah kah!!!

TGNA buat kenyataan itu bukanlah memutlakkan apa yg dikehendaki Tuang Presideng. TGNA cuma ingin meredakan suasana.

Steady bro...nasik mandy Mekah.
kah kah kah kah kah kah kah!!!!

Sebabnya, sudah pasti TGNA tak mahu dilihat bertelingkah dgn Hadi secara 'live'. Ini akan dijadikan HAMNO lauk. Akan disayur-sayur pula PAS.

TGNA perlu dilihat seangguk & senada supaya keadaan tidak menjadi semakin keruh.

Setakat ini, itulah pemahaman aku.

Kalau ikut stim Tuan Presideng, pecat terus Pak Abu & Hasnul. Kah ka hka hkah!

Dia main pecat aje. Cuma yg seekor dibawah ini masih dibelanya, tak tahu la apa kegunaan jangka pendek & panjangnya. Cuma, dahi nampak makin luas. Kah kah kah kah kah!!!!

Tukang jampi itu masih ahli PAS,
atas restu Tuang Presideng.

Cantek Punya Naik

Madu tualang power! Click here

Periuk kera.
Baek punyo naek.
Kah kah kah kah!!!

Bunyinya sedap. Penjawat awam layak membeli rumah berharga RM120,000-00 keatas dan hadnya telah dianjak semaksima RM600,000-00!

Woooo! Hebat! Kah kah kah!!!

Tuan-tuan,

Hakikatnya, Had layak pinjaman rumah penjawat awam dinaikkan ini utk yg bergaji RM7-8 ribu. Yg baru start kerja boleh gigit kuku sampai tercabut.

Berapa kerat pegawai pangkat rendah yg sanggup membeli rumah RM250,00-00 - RM450,00-00?
Di celah mana pula ada rumah berharga RM120,000-00 di KL?

Dol, nak cari yg harga RM200,000-00 pun haram tak jumpa.

Kah kah kah!!

Harga gula naik dah berbelas kali. Tepung dah 44 kali naik harga. Garam dah kali naik lipat-lipat. Petrol? Kah kah kah kah kah kah!!!

Petrol tak naik harga, cuma dirasionalisasi-bodohi-bangangi-rakyati. Kah kah ka hkah!!!

Kau naikkan lah had itu sampai sejuta pon orang tak heran.

Kalau gaji 10 tahun sudah RM880-00, sekarang baru cecah RM980-00, nak beli rumah ratus ribu pala bana hapa?

Kangkung pun dah RM1.75 seikat tau? Kah kah kah kah kah!!!

Raja Berudu & Solat2 Hajatnya

Madu tualang power! Click here

Ada seorang member aku, taksub & takjubnya melampau kepada seorang ejen jualan langsung yg berjaya.

Satu hari, dia boleh berkata, "kalau ketua aku ni mati nanti, aku nak pi cium baru nesannya" KAHKAHKAH!!!! KAHKAHKAH!!! Bodo melampau-lampau.

Habis, batu nesan Broheng Ali nanti nak kita apakan? KAHKAHKAH!!! KAHKAHKAH!!!

Sembahyang sana, sembahyang sini, ingat Tuhan. Bab nak sabitkan orang dgn kes liwat, ingatkan Tuhan.

Tapi hukum-hakam UTK menyabitkan orang dgn kesalahan liwat, tak mau ambik hukum-hakam Tuhan.

Selamat batu nesan Broheng Ali. KAH KAH KAH KAH!!!


Koleksi solat2 hajat Raja Berudu