Thursday, September 25, 2014

tumPAS

Madu tualang power! Click here


PAS telah kalah. Majoriti HAMNO meningkat.

Esok kita baca je la, pendapat para pembesar parti.

Tak berapa lama, kompom ada post-mortem. Kah kah kah!

Kemudian punya la lama, ntah bila pulak keputusan post-mortem keluar. Kah kah kah!

Ini semua salah Anwar Ibrahim la.... kah kah kah kah penyudahnya!!!!

Gambor Yg Tak Berapa Sedap Ditengok

Madu tualang power! Click here


Hati berkata-kata bila menengok gambor ni. Tapi tak boleh dihuraikan. Kha kah kahkah!!!

Tapi aku perlu berlaku jujur.

Lagi lama ditengok, bertambah berbulu dan berjambang dan naik beruban aku. Kah kah kah!!!

Mungkin sebab janggut? Bijik mata? Tangan menggawang? Entah la. Kah kah kah!!!

Tapi aku cukup berbulu.

Barua betol lah. Broker betol lah!

kaah kah kah kah!!

*PAS nak kerusi exco 4 bijik. KAH KAH KAH KAH!!! Pelahap juga. Toksah labon la!

Mari Kita Supply Petrol Kepada Azmin Ali

Madu tualang power! Click here

Simbah petrol! Simbah lagi! Kah kah kah!

Bakor je Asang Ali tu. Kah kah kah kah!

Manusia ntah hapa ke bendanya Asang Ali ini kita pun tak tau. Kah kah kah!!!

Bro, boleh ulang sekali lagi?
Mengata bini orang kena kongsi bukan kes kecik. Ini berat. Ini kacau. Bukti tak ada.

Mengikut pemahaman aku, ini dah masuk bab qazaf.

Bab ini aku tak mau tulis banyak2.

Kang aku plak kena qazaf. Kah kah kah kah!