Tuesday, September 16, 2014

Time Hadi Berucap, Perwakilan Keluar.

Madu tualang power! Click here


Sebagai ahli politik yg telah merasa nasik campur Kamunting, bersama-sama anak muda main air kuning gatal dan juga telah merasa diaibkan dan difitnah, tindakan sekumpulan berukera yg keluar dewan ketika Mat Sabu berucap, apalah sangat....

Apa la sangat. Lontar batu la, kalau nak real. Baling plastik air la!

Apa la sangat dgn jawatan Timb. Presiden.

Tapi.

Akan tetapi.

Kalau time Hadi berucap, ada yg besar telor keluar dewan. Apa macam?

Bayangkan seorang timbalan ulama sedunia, bekas MB, ahli parlimen, YB diperlakukan sedemikian rupa?

Mari kita sama2 nantikan detik itu. Makin panas ni. Parti PAS semakin matang, ranum dan tunggu masa nak gugur, lembik terjelepek atas tanah!

Kisah Saham Din Ayam & Saham Khalid Kidex

Madu tualang power! Click here

Khalid Kidex beli saham Guthrie, berhutang. Pinjam duit bank. Saham jatuh terkelepok, hutang +bunga makin berlipat2 mcm lemak bawah dagu Anak Badak.

Demi nak mengelak dari bangkrap, maka diberilah olehnya kerandutnya utk dipulas. Ini kisah ringkas Khalid Kidex dan sahamnya yg berjuta-juta.

Din Ayam dapat saham. Bukan beli. Dapat free. Bijak.

Din Ayam tunggu saham naik, kemudian jual kaut untung. Untung atas angin. Bijak.

Kita kena bersangka baik. Untung byk2 ni akan digunakan utk memperkasakan UG, ooooopsss! Untuk perkasakan parti. Kah kah kah kah!!!

Sapa kata pak lebai tak mampu pakai Vellfire, Mini, Alphard? Ini contoh terbaik.

Maka haruslah kita bertaat setia dgn Perangsang. Maka hendaklah kita wala'. 

Wala' ni hapa? Wala' ni macam Akujanji la.... Bukan HAMNO shj ada Akujanji. Kah kah kah!!!


Kutipan Dari Facebook: Doa PAS Terlungkop

Madu tualang power! Click here

Aku tidak mempertikaikan kewarasan 'posting' Mamat ini.

Juga aku tak peduli samada dia ahli PAS, HAMNO atau PKR.

Pun aku tak peduli samada dia pun turut berkeras mahukan Khalid Kidex kekal MB.

Tapi, kita renungkan sejenak, 6 bulan dulu, setahun dulu, 2 tahun dulu, 'posting' sebegini tak akan dibuat orang  Tak akan.

Kes Kota Damansara. Kes Bukit Besi. Kes Sg Acheh. Tidak ada doa utk PAS terlungkop, biar pun PAS terang2an menyakitkan hati kawan.

Mngkin Mamat ini sudah nampak PAS dah terlebih makan lauk ayam beranti-biotik.