Wednesday, September 10, 2014

Mari Wikipedia Nama Dr Zuhdi

Madu tualang power! Click here

1. Doktor gigi/perubatan
2. Doktor falsafah.

Yg paling payah nak dapat ialah doktor perubatan/pergigian. Itu sebabnya negara kita sentiasa kekurangan doktor dlm bidang ini.

Doktor falsafah ni susah sikit nak cakap la. Kah kah kah kah!!!
Ramai sangat.
Entah hapa diaorang buat/kaji aku pun tak tau. Kah kah kah kah!!!
Nak jadi doktor, jadi laahh... kah kah hkah kah!
Cuma jangan menyusahkan org.
Zaman sekarang, Dr jenis ini berlambak.
Harussanasini pun Dr.
Zambray Kadeeer pun Dr.

Zuhdi Marzuki pun Dr jugak laaa weeehhh! Kah ka hkah kah

Cari bagai nak rak. Haram tak jumpa. kah kah kah kah!!!

Mungkin Dr Zuhdi ini mengkaji bab persenyawaan.
Bab persenyawaan dgn HAMNO.
KAH KAH KAH KAH KAH!!!

Ramai ni.
PAS senyawa dgn TSKI senyawa dgn PKR
senyawa dgn HAMNO! Fuuuuh..
KAHKAHKAHKAHKAH!!!


Jiwa Besar vs Perut Besar

Madu tualang power! Click here


Presiden aku ialah Hj Hadi, bukan Najib. Sebabnya parti PAS & the gang dapat majoriti undi.

Mana mungkin aku berpresidenkan orang yg cuma dapat 47% undi? Itu pun jenuh berpeluh jantan betina mengaup undi pos, undi awal dan undi CIMB (Cambodia, Indon, Myanmar & Bangla)

Baru2 ini teruk Tuang Presideng kena balon dalam media sosial. Padan muka.

Sebab padan muka ini kerana Tuang Presideng dah bercakap bukan macam presideng. Dah bercakap macam kami tukang pacak bendera.

Tambahan pula sejak kes pertindihan calon di Kota Damansara, Bukit Besi dan Sg Acheh, aku dah makin kurang hormat dgn Tuang Presideng. Padang muke kene samang! Kah kah ka hkah!!!

Aku pernah tertengok seimbas lalu kenyataan rasmi Presiden PKR setelah Tuang Presideng kita melabelnya 'tidak layak, tidak berkebolehan'.

Ada perkataan 'guris-guris' dan juga 'jiwa besar'.

Aku juga pernah tertengok transkrip ucapan Tuang Presideng berikutan isu Dr Wan nak jadi MB Sgor. Nampak sangat Tuang Presideng masih percayakan Khalid Kidex. Khalid Kidex putih umpama 'cotton bud' yg belum masuk lubang telinga. Kah kah kah!

Ini kes 'jiwa kacau'. Kah kah kah kah!!!

Kita pun tak tahu sapa yg dok menasihati Tuang Presideng.

Apa2 pun orang2 itu mestilah juga berjiwa besar, bercita-cita besar, bernafsu besar juga berkereta besar.

Tapi jangan perut besar la. Kah kah kah kah!

Perut besar ni puncanya terlebih makan ayam.

Jubor ayam. Punca masalah orang Melayu.
Makanan tidak berzat.

Solidariti Azmi Sharom: Berapa Kerat Pelajar Cina/India Akan Tampil?

Madu tualang power! Click here

Dasar pendidikan kita telah gagal dalam memupuk keharmonian antara kaum. Letak la sapa pun jadi Menteri Pelajaran dan menteri itu dari HAMNO, hasilnya tetap sama.

Melayu dgn Melayu. Cina dgn Cina. India dgn India.

Di mana2 universiti tempatan pun, pelajar Cina akan berlonggok dan berbincang sesama pelajar Cina. Budak Melayu akan mencari budak Melayu. Group budak India dengan groupnya sendiri. Perkara ini bermula seawal tadika lagi.

Memang ada kes terpencil, budak India terselit dalam kumpulan budak Melayu atau jantan Melayu kantoi jiwang dengan amoi Cina.

Ini hakikat, kampus ialah tempat bakal2 tenaga kerja kolar putih mengasuh sentimen perkauman. Racist.

Jangan pelik, yg tak reti satu haram bercakap Melayu pun ada.

HAMNO boleh bagi macam2 statistik, namun jelas, dasar pendidikan kita telah gagal menangani permasalahan perkauman.

10hb Sept 2014 ini akan diadakan solidariti menyokong Dr Azmi Sharom yg telah dikantoi Akta Hasutan.

Adalah sekor Mamat/Minah Cina yg menyuarakan isi hatinya betapa dia begitu menyanjungi Dr Azmi. Kalau beriya menyanjung, turun padang dan nyatakan.

Nanti kita boleh tgk berapa kerat pelajar undang2 dan bekas pelajar undang2 Universiti Malaya yg telah menimba ilmu dari Dr Azmi, akan turun padang menyatakan solidariti mereka.

Rasa2nya tak ramai. Paling ramai muka Melayu. Nak kasi ramai lagi, ianya mesti digerakkan oleh pakar penyusun demonstran Malaysia, iaitu PAS.

Kalau diukur dari pengalaman BERSIH, tak ramai budak Cina/India yg akan turun.