Thursday, August 21, 2014

Berapa Orang Setiausaha Anwar Ibrahim?

Madu tualang power! Click here

Harimau jadian penunggu madu kelulut

Semasa Mat Nuar berada dalam HAMNO/Kerajaan, memegang berbagai jawatan, tentulah ramai balaci/setiausahanya. Itu dulu. Semua gomen bayor.

Sekarang aku pun tak tau dia ada s/usaha atau tidak. Yang kita nampak, yang dok ke tengah, ke tepi, ke tengah, ialah Rafizi Ramli. Tak kan Rafizi jadi s/usaha kot? Karut la. Kah kah kah

Lagi karut-marut kalau Mat Sabu ada s/usaha. kah kah kah kah!!!! Makan gaji buta la kalau jadi s/usaha Mat Sabu.

Jadi tuan-tuan hadirin-hadirat sekelian,

kalau Tuan Presideng kita dok bercakap melalui setiausaha, kita sebagai ahli macai marhaen bawahan ini, berasa amat kecewalah.

Kita nak tengok Tuan Presideng kita sendiri bercakap pong-pang-pong-pang, baru puas. Macam kita biasa tengok Tuan Mursyidul Am kita pong-pang-pong-pang membantai HAMNO/kerajaan/TV3/RTM. 

Tuan Presideng mesti kuatkan semangat, kuatkan fizikal, cuba tengok Mahafiraun dah 89 tahun tapi masih zrass sana, zrassss ni. Kah kah kah!!!

Ini kemelut Sgor boss. Kemelut. Bukan kelulut.

Pun bukan madu kelulut. Kah kah ka hkah kah kah!!!
Kah kah kah!!

Penangan madu kelulut

Air Dah Naik Kepala, Mahafiraun Tuntut 7 Perkara

Madu tualang power! Click here


7 Perkara je. Mahafiraun tak mintak banyak. Kah kah kah!

7 perkara sahaja yg perlu di tunaikan Najib.

7 perkara yg boleh mendatangkan laba kepada 7 keturunan Mahafiraun supaya tak payah kerja, duduk mengangkang, kerandut pun ada orang tolong garukan. kah ka hkah!

Maka diperturunkan lah 7 tuntutan itu seperti mana yg telah disiarkan di Asia Sentinel;

1. 1MDB kasi reform.
2. Ngapa Petronas kemut sangat?
3. Baik sangat dgn Amerika.
4. Mengikut sangat cakap Spore, sampaikan kansel Projek Jambatan Bengkang-bengkok
5. Jgn bagi BR1M
6. Kasi bungkus MAS, kemudian swastakan.
7. Hubungan antara kaum semakin buruk.

Kah kah kah kah!!!! 

Hadirin sekelian, 
semua point2 diatas dari no. 1 sampai no. 6, jelas menunjukkan betapa kroni Mahafiraun makin kurus kering dan gigi makin banyak luruh akibat dah tak mampu beli vitamin sebab projek suda tara masyuuuuuk...! 

kah kah kah kah!

Kecuali satu. Point no. 7. Nampak di situ prihatin Mahafiraun terhadap keharmonian rakyat Msia.

Tapi gambar ni bukan ke semasa annual dinner Perkasa? kah kah kah!

Broheng Ali tengah tiup wisel! kah kah kah!!!!

Mahafiraun mahukan keharmonian antara kaum? Kah kah ka hka
Dia nak kencing Mukhriz boley la!
Kah kah ka hkah kah!!!!