Friday, August 15, 2014

Jgn Cepat Stim, Yg Melompat Cuma 2, Bukan 12 Atau 20

Madu tualang power! Click here


Baru 2 ketul. Namun salute kepada ADUN Hulu Kelang dan ADUN Morib.! Tapi keadaan belum lagi menjaminkan apa-apa.

HAMNO hanya sengih cungkil gigi sambil makan kuaci. HAMNO sebagai parti paling tua bangka di Msia, rantau ASEAN, Asia dan mungkin juga dunia ini amat arif tendang terajang politik Melayu.

Macam pepatah orang tua dulu-dulu, 'ku pujuk-pujuk tak dapat, ku picit-picit ku bawak lari'. Kah kah kah!

Dalam ramai-ramai di atas, pasti ada yg kurang urat saraf dan tulang belakang bengkok. Makhluk macam inilah yg HAMNO suka, longgokkan gambar Agong banyak-banyak atas meja, gerenti esok makhluk itu akan berkata, Khalid Kidex yg menubuhkan PKR atau Ahli Parlimen Gua Musang sekarang ialah Hadi Awang!

Kah kah kah kah kah!!!

Korang Berbulu Ke Tgk Muka Ni? {Foto}

Madu tualang power! Click here


Serius aku dah berbulu. Berjambang. Beruban.

Makhluk ini telah terlalu lama duduk dalam kerusi selamat PAS. Selagi Hadi Awang ada dlm PAS, muka ini akan ada juga dalam PAS ibarat paku karat melekat tepi dinding.

Aku dah tengok muka ini dalam PAS sejak aku Tingkatan 5 lagi. That is a good 16 years! &%$k!!

Nampak gayanya pegang jawatan sampai masuk kubur.

Mahafiraun pun reti basa orang meluat dan reti basa resign.