Thursday, August 14, 2014

Kisah Hamas Dan Khalid Kidex

Madu tualang power! Click here


Yahudi mengebom Palestin bukan main suka-suka bom. Kerja jahat itu mestilah memerlukan perancangan rapi yg memakan masa berminggu-minggu, bulan mungkin juga tahun. Dari sebijik peluru hinggalah demo dan boikot McD, semuanya telah ada dalam kocek Si Yahudi.

Sesulit mana pun rancangan jahat itu, ianya pasti akan menerbitkan riak-riak di gigi air, katil akan berkeriut, pokok akan bergoyang dan bermacam-macam lagi tanda menunjukkan sesuatu yg jahat sedang dirancang dan bakal dilaksanakan.

Pejuang Hamas pun bukan kecik anak Dia tengok asap yg keluar dari corong kilang di Israel, dah tau kilang itu buat tepung jagung atau tepung belerang untuk meriam.

Mereka senantiasa dalam keadaan siap-siaga. Berapi punggung roket Yahudi, berapi jugak lah punggung roket al Qassam.

Dalam menangani kes Khalid Kidex, PAS nampaknya tidak bersiap sedia. Tiada risikan. Tiada rancangan strategik. Segala benda strategik semua habis diborong Si Rafizi Ramli. Kita ahli PAS ibarat ayam bawah rumah, tunggu beras jatuh dari celah gelegar. Dapat la kulit bawang.

Jampi pun kena jampi jugak. Doa pun kena doa la jugak. Tapi paling penting kena buat kerja. Kena tau apa yg nak dibuat.

Mana risikan dan pasukan pencernaan maklumat PAS? Tidur ka? Kita ahli PAS ramai, pimpinan ramai, jangan la semua dok sibuk kira telur Din Ayam.

Sepatut bila keluar gambar Khalid Kidex bersalam, berpeluk dan bergambar dgn Najib, Muhyiddin dan Ongkili, PAS dah tau apa nak buat. Maksud gambar itu cuma satu, Khalid Kidex dah nak berkawan dengan lanun. Tak kan itu pun tak boleh nak baca?


Setelah Khalid Kidex dipecat dan setelah 6 EXCO PR pula dipecat sebagai timbal balas, PAS masih terkebil-kebil. Baru nak susun mesyuarat. Yg paling tak tahannya, bertarikh 17 Ogos 2014. Kah kah kah kah kah!!!!

Kah kah kah kah!  Woi, orang dah mandi-manda di Sg Langat dia baru nak susun mesyuarat.

Rumah dah ranap kena bom. Tok Penghulu Adi Bawang Besar boleh kata, "Oh... kita kena mesyuarat dulu 17hb ni, selepas itu baru kita buat keputusan samada nak bom balik atau kita lancarkan mercun thunder-clap sahaja"

Kah kah kah kah!

Dol, 
mesyuarat 17hb ni dah tau ke karipap yg mana nak order, teh cap apa nak guna? Kah kah kah kah!
Mee hoon cap masjid? Kah kah kah!

Khalid Kidex & 4 Bini Baru

Madu tualang power! Click here


KAH KAH KAH KAH KAH!!!!!!!
Gatai hang no..
Kantoi.

Calon Gerenti Lingkup PR14

Madu tualang power! Click here


Dalam ramai-ramai ni, aku cuma kenal 2 orang.

Iskandar & Khalid Kidex, yg lain aku cuma kenal sebagai Yb2 dari PAS.

Malahon 5 ketul ini, nampak dari air muka macam happy. Dalam hati sapa tau. Beribu beratus umat menyumpah.

Semua malahon2 ini kita tak akan jumpa lagi PR14 akan datang, mereka ini calon gerenti kalah. Ahli-ahli PAS, PKR & DAP kompom kerat anu tak mengundi mereka lagi.

Malahon2 ini ingat undi anak beranak sepupu sepapat mereka cukup untuk memenangkan mereka. Mereka begitu bendul sebendul2nya tidak sedar yg menaikkan mereka terdiri dari pengundi DAP & PKR juga.

Nak harapkan undi PAS sahaja, balik 70an la. Kah kah kah kah kah kah!!!!

Opppps... ada satu cara kalau nak kompom menang. Pergi buat hutang juta-juta, kemudian bertanding atas tiket HAMNO.

kah kah kah kah kah!!!!

Tuan Haji Khalid Tauke Kidex Dgn Tauke Pil Kuda

Madu tualang power! Click here

Bersatulah Melayu, Yeay!

Tuan Haji Hadi Bawang  suka Tuan Haji Khalid Tauke Kidex.

Walau pun Tauke Kidex dikatakan kerandutnya dipulas akibat hutang lapok-bertapok Bank Islam.
Walau pun Tauke Kidex dikatakan terpalat-terpalit kes jual tanah kpd adinda Vincent Tan.
Walau pun Tauke Kidex dikatakan akan memandai-mandai bina lebuhraya bertol berkroni berHAMNO yg baru di Selangor.

Tuan Haji Hadi Bawang mungkin akan kecek Mat Saleh, "not proven guilty'. Kah kah kah kah!!!

Tuan Guru Haji Hadi Bawang tak suka calon p/raya Tauke Pil Kuda.

Pil kuda bahaya utk kesihatan.
Merosakkan kerandut anak muda.
Boleh merosakkan akidah.
Akan mengkucar-kacirkan ummah.
Tauke pil kuda mesti disekat segera.
Pil kuda membahayakan anak-anak ayam.

Hapa benda ni? Hapa benda punya ilmu ni? Kah kah kah kah!
Dapat ilham dari mana ni?

Kah kah kah! Din 'reban' Ayam terlebih supply telur ni.
Kah kah kah kahkah!!!