Thursday, May 22, 2014

Babi Yg Bermanfaat

Madu tualang power! Click here


Sejujurnya aku fikir, bela babi lagi untung.

Belakang kandang, laut lepas.
Depan kandang, reban itik.
Sebelah kanan kandang babi, boleh tanam Limau Bali.
Sebelah kiri kandang babi, buat kolam ikan keli.

Bukan main membiak ikan laut.
Itik sampai jalan mengengkang dek punya sihat.
Ikan keli gemuk-gemuk.
Limau Bali bulat subur-subur.

Jadi, tak membazir.
Kah kah kah kah kah!!!

Foto Terkiut Miut Calon DAP Teluk Intan

Madu tualang power! Click here

Yilek!!


Yilek!

Kesian.....

KAHKAHKAHKAH KAH KAH KAH!

Pakatan Rakyat Perlukan 99 Mahafiraun

Madu tualang power! Click here


Kalau diikutkan nafsu-nafsi HAMNO,

Harga getah sekarang 5 kupang sekilo.
Tarif api dah naik 6 bulan sudah.
Petrol RM5 seliter.
MAS & KTM dah jadi harta Mohtar BauKari
GST akan dilaksanakan ujung tahun ini jugak.

Nasib baik jumlah wakil Pakatan Rakyat agak besar di parlimen. Kita dapat maklumat terkini. Jika tidak, pagi kena kencing, tengahari kena lebong, malam kena cret! kah kh kahak hka kah!

Juga kita kena berterima kasih kepada Mahafiraun yg terus menerus menyalakan api kebencian terhadap HAMNO/BN. 

Tanpa Mahafiraun, amat payah PR nak buat kerja.

Kalaulah ada 99 lagi Mahafiraun,

Hari ini jugak HAMNO/BN tergolek dog.
Esok jugak PTPTN mansuh.
Petrol RM1.30 seliter.
Harga gula kembali RM1.20 sekilo. Tepung boleh dapat 5 kupang sekilo.
Sapa sebut GST, dia memang mintak pelempang.
Harga getah RM7.00 sekilo.

Proton dijual sebagai besi buruk.
Kah kah kah kah!!!

Ahli HAMNO Mengamuk Tak Dapat Nasi Lemak

Madu tualang power! Click here


Calon DAP: "Berpeluh-peluh, muka berminyak-minyak, badan bau hamprak, terjerit-jerit sampai nampak anak tekak. Kenapa tu bro?" 

Bro Baju Oren: "Buat-buat tak reti je. Dia cuma nak bagitau kat kita, tak payah pegi pondok HAMNO. Nasi lemak dah habis. 

Dia tak dapat, menunggu lama dari subuh.

Habis la dia kena marah sebab nasi lemak tu, bini dia kirim suruh bawak balik!"

KAH KA HKAH KAH KAH KAH KAH KH!
KAH KAH KAH KAH KAH AKH KAH KAH!!!



Mari Belajar Sejarah Sikit-sikit

Madu tualang power! Click here

Sejarah penting. Apatah lagi sejarah HAMNO.

Kena bagi tau kepada anak-cucu-cicit sebagai peringatan.

HAMNO itu ditubuhkan pada tahun 1946 di Johor. Dari dulu sampai sekarang dan mungkin sampai kiamat akan menggunakan akronim orang puith.

Ianya dah diharamkan, yg ada sekarang itu ialah HAMNO terbitan Mahafiraun dan dia selaku ahli pertamanya.

Apa yg HAMNO buat untuk rakyat?

Banyaaaaaak.... kah kah ka kah kah!!!

Tulisan Jawi dihapuskan disekolah.
KLCC, PWTC, KLIA, ERL, tranformasi, farmasi, LCCT - semua mat saleh.
Tanah KTM di Singapura.
Hutang negara dah 700 bilion.
LLN jadi TNB.
JKR dah jadi apa ye?
Lembaga Padi dan Beras Negara dah ghaib.
PTPTN.
Tanah rezab Melayu licin.
Saham pun licin.
Bangla makin ramai. kah kah kah kah!! 
Panjang list ni. Tak muat page. Kah ka hkah!!!
Pulau Batu Putih pun dah lesap.

Apa yg tinggal?
Last-last yg tinggal batu karang dalam buah pinggang & batu 2 bijik celah kangkang.
Kah kah ka hkah kah kah kah kaha kah kah!!!!

Paaaaaaangkah lagi!

Proton Akan Untung Bilion-bilon

Madu tualang power! Click here


Punca kita bersesak-sesak di jalanraya, terkandas dalam kesesakan berjam-jam dan pengangkutan awam kita serupa pokaimak ialah kita, tanpa disedari menanggung biawak hidup peliharaan Mahafiraun.

Nama biawak hidup itu ialah Proton.

Proton ini lahir setelah Mahafiraun mengigau dan meracau-racau akibat tidur selepas waktu Asar. Itu saja. Tapi disebabkan dia seorang mandur yg berkuasa ketika itu, semua orang kecut telor tak berani bangkang.

Sekiranya Malaysia sejak 1980an mengambil iktibar dari negara-negara maju yg menekankan aspek pengangkutan awam yg terbaik, rakyat Msia akan ketiadaan kes kencing dalam botol di atas Lebuhraya PLUS mahu pun kes terberanak dalam kereta.

Satu contoh pengangkutan awam yg efisyen ialah keretapi. Keretapi akan bergerak lurus, laju dan berketepatan masa. Keretapi tak akan meredah road-block dan kena pau RM50-00! Kah kah kah!!!

Tapi kita terpaksa membeli biawak hidup Proton kerana itulah alternatif terbaik memandangkan pengangkutan awam yg macam pokaimak.

Ada teksi, silap haribulan kena sembelih. Ada bas, masuk gaung. Ada kapalterbang, boleh ghaib. kah kah kah!

Kajian sebenarnya menunjukkan Malaysia tidak mampu dari segenap segi untuk mengeluarkan kereta sendiri dan kajian juga telah menunjukkan lebih baik bagi Malaysia utk mengimpot kereta bagi kegunaan domestik.

Tapi Mahafiraun mana mau dengar cakap orang. Kan ke dia tu Mahafiraun? Kah kah kah!

Serupalah kalau kita cuma cuma membeli 30kg beras sebulan, tapi nak buat gila, nak glamer muka masuk paper dan nak tunjuk banyak duit, kita keluarkan modal bina kilang proses beras tepi rumah.

Itu kerja gila, bagi can la Mohtar BauKari proseskan beras utk kita. Bagi can la dia monopoli. Bagi can la dia kaya-raya.

Bukankah dia itu Melayu+Saudi+Turki+Libya+Algeria+Lubnan? Ini Melayu Islam ni! Idop ketuanan!

Kah kah kah kah kah!!!

Dol,

dengar sini Dol,

kereta Korea jenama KIA itu lebih kurang umurnya dengan Proton, tapi telah mengeluarkan berpuluh-puluh model yg menarik lagi eksotik dan erotik.

Proton?

sampai tua la kita berlendir-lendir menggentel Wira, Saga, Wira, Saga,Wira, Saga, nak stim lebih sikit try MyVi. Oooops! Itu usahasama dgn Jepun daaa,,,

Kah kah kah kah!!!!!!!!