Wednesday, April 30, 2014

Tarbaek Dari FB: Berita Beromen Masuk Muka Depan

Madu tualang power! Click here

Gambar dicedok dari FB Asuwadi Ismail

Kah kah kah kah kah!

Hapa punya bangsat Harian Metro. Sama dgn Utusan Malysia.

Utusan Malaysia ada lubang ekzos Saiful BauKari, Harian Metro ada cerita beromen.

Tapi, orang politik pangkat2 besar tak beromen ke? Tak pernah pun kena tangkap keluar suratkhabar?

Kah kah kahkah!!!

Cerodik Buah Pelior 3

Madu tualang power! Click here
Obama

Tuan Pengerusi Protong harus sedar, tanpa campur-tangan kerajaan, Protong dah lama tertiarap makan pasir.

Protong tak mampu bersaing dgn kereta Jepun/Korea. Bandingkan power-window cukup la. Kah kah kah kah!!!

Protong ini terus wujud disebabkan ianya hasil ilham mimpi berahi Mahafiraun yg berkehendakkan kereta nasional. Itu saja. 

Kalau mimpi berahi Dolah ZZ, dah lama bungkus. Kah kahka kah!


He also lamented on the lack of support from Malaysians to buy Proton products. “Look at the Japanese and how they are supporting their carmakers. Another example is South Korea, which supports local players like Samsung and Daewoo. I don’t understand why Malaysians are not supporting Proton,” said Khamil.

Pala bana. Nak support macam mana lagi?

Kita pun tak tahu la dia ni nak kencing sapa.
Pun kita tak tahu jugak kencing dia ni berterabur atau berbuih-buih!
Kah kah ka kah kah kah!!!!


Cerodik Buah Pelior 2

Madu tualang power! Click here

"Kereta kita baguih! Depa tu yg tak tau bawak kereta"

Menurut statistik, Protong telah dijual ke se antero dunia. Kah kahkah kah! Hidup Protong!

Protong telah memasuki pasaran 25 negara. Woooo hebat!

Tapi untung ciput bawah 5%. Kah kah kah kh!

Ini meniaga kereta ke hapa?!?? Kah kahkah kahkah

Mamat Acheh meniaga kedai runcit pun untung 3% tiap2 bulan.

Appa daaaa pooooodah!