Saturday, April 5, 2014

Anwar Diminta Buktikan Asal-usul Bung Mokhtar

Madu tualang power! Click here

Anwar Ibrahim diminta kemuka bukti kisah MH370 itu satu lagi sandiwara.

Sebenarnya dimana-mana pun dalam dunia ini, majoriti masih was-was kencing tak lawas adakah benar MH370 dah masuk dalam laut.

Sama spt org tak percaya kisah Altantuya bom diri sendiri, 
Mat Nuar lebamkan mata sendiri, 
lagenda Scorpene tak reti menyelam, 
buntut Saiful BauKari dirodok dgn plastik 
atau mitos bapak Mahafiraun itu seorang chetti, hari-hari mengunyah sireh dan gemarkan kambing.

Semua org tau, tapi tak ada bukti.

Tetapi kalau ada sapa2 masih lagi sangsi tentang asal-usul Bung Mokhtar, lihat gambar dibawah. Jawablah dgn jujur kah kah kah kah!!!!



Semua Dalam Poket Baju Melayu Ku Li

Madu tualang power! Click here

Makan sedap. Minum sedap. Nak apa lagi?

Aku respek gila kat Ku Li ni.

Berapa bil air Putrajaya dia tahu. Bil telefon dia tahu.
Berat Rosmah dia tahu.
Harga petai jering semasa, pun dia tahu.

Pendek kata, semua dia tahu lah.


Kah kah kah kah menatang hapa setengah trillion ni? Trillion tuh hapa? Kah kahkah

Semua dia tahu. Semua dalam kocek songkok, baju dan seluar Melayu dia.

Cuma yg aku tak tahu, apa yg sedap sangat duduk dalam UMNO Gua Musang tu?