Friday, April 4, 2014

Dolah Badawi Juga Champion!

Madu tualang power! Click here

Musa Hitam bukan calang-calang orang. Bagi peminatnya, beliau ialah Perdana Menteri yg Malaysia tidak pernah miliki.

Dlm kenyataan terbarunya, Musa telah meng'ompom'kan bahawa sebenarnya Mamak Bendahara Mahafiraun berada di K Lumpur ketika Peristiwa Memali.

Sekarang baru kita tahu sebenarnya sekecut-kecut telor Najib, kecut-keronyot lagi telor Mahafiraun. 

Mahafiraun telah lepas tangan dan tahi itu telah jatuh atas dahi Musa kah kah kah. Berpuluh tahun Musa menanggung.

Tapi tuan-tuan,

Harus di ketahui bahawa Musa Hitam ada bau-bau taik kucing dgn Ku Li. Sama je.

Kedua-duanya telah ditahikan Mahafiraun dan kedua-duanya hanya berani menyalak setelah Mahafiraun tara kuasa. Poooooo....rah!

Dollah Badawi juga champion! Yeeeee ha!!!!!


Sejak Bila Amerika Suka Belanja Orang?

Madu tualang power! Click here



Ketahuilah Amerika itu sebuah negara yg miskin dan banyak hutang keliling buah pinggang.

Amerika itu masih lagi Amerika sampai hari ini kerana kebijaksanaan pemimpinnya memperbodoh-bodohkan dan memeras negara-negara lain khususnya negara dunia ketiga. 

Negara dunia ke-3 itu macam negara kita lah. Kah kah kah!

Contohnya, Mahafiraun cuma nak salam peluk cium tangan Bush 2-3 minit je, pun kena bayar. Bukan sikit, berjuta.

Jadi, sapa yg percaya Amerika jadi bangang dan jadi barua sanggup bergolok-gadai membantu M'sia ni?

Aku rasa cuma puak-puak UMNO/BN.