Thursday, November 20, 2014

Rasa Nak Mencarutlah!

Madu tualang power! Click here

Kah kah kah kah!
Serius. 
Kah kah ka hkah!!!
Rasa nak carut-carutkan biar sampai terapung dia punya kopiah. Kah ka hkah!!
Lembab. Tak reti. Tak paham-paham. Buat-buat tak paham.


Pak Pandir diatas ni tak paham bahasa.
Kah kah kah kah aku tengok muka, tengkok, dia ni dah macam tengkok Muhyiddin.
Kah kah kah!

Orang suruh pergi meeting.
Kalau pergi meeting boleh lah berbincang, bertegang urat, bertukar-tukar pandangan, tumbuk-tumbuk meja, baling kerusi, main tunjal-tunjal dahi, berbahas & macam2 lagilah!
Percayalah, pertemuan pasti akan mengakrabkan.

Bukan pergi London, Paris, New York, bukan.
Pergi meeting Pakatan. 
Kena kuatkan Pakatan. Ini masa terbaik kerana HAMNO makin lemah & celaru & tengah asyik dgn lubang ekzos Saiful BauKari. Kah kah kah!

Uzur? Kah kah kah kah!!!
20 kali uzur?!?
Uzur apa benda ni??

Kah ka hkah kah!!

Bab ini disindir dgn cantek sekali oleh Ustaz Zolkharnain Abidin Al-Abyadhi


Kah kah kah kah ka hkah ka hka hkah kah kah KAHKAHKAHKAH!!!


kahkahkahkah!!!!


kahkahkahkahkahkah!


Kah kah kah kah kah kah
kah ka hka hkah kah kah!!!
kah kah kah!

6 comments:

  1. Dia ni sampai bila2 pun tak paham yang dia dok paham hanya UG.bila sebut UG geng tu akan paham

    ReplyDelete
  2. mmg dasar blogger anjing ! blog ni penuh dgn umpat keji, fitnah dan seks ! bebulu mata org nengok blok kau........ Lubang bebulu ooooiiiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu yg bebulu. org lain paham jer kah kah kah kah kah

      Delete
  3. you make my day la bro , kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  4. rasa macam nak memaki pula.............
    makan apa barang sampai buta perut.......
    faham sikit apa itu MUNAFIK.......
    kah...kah...kah.......

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.