Monday, November 24, 2014

Melayan Bekas Ketua Hakim Negara Pun Syok

Madu tualang power! Click here

Dicedok dari Malaysian Insider

Bekas tuan hakim,

kahkahkahkah!

kalau setakat nak jadi Red Indian, orang Melayu tak perlukan DAP.
Ini contohnya,

Sebenarnya, tanpa DAP pun orang Melayu dah jadi macam2.

jadi orang putih, tak kira la ponggong itam pun. Kah kah kah!
dan sudah ada yg bangga jadi bapuk. Kah ka hkah!!!

yg berkorban jiwa raga untuk agama bangsa dan negara pun ramai, contohnya di Johor dan terbaru di Chubadak.

Cuma bekas tuan hakim tak sebut geng Kerala, Arab, Afrika yg menyamar jadi Melayu.
Kah kah kah kah!
Cuba tengok betul-betul.
Ini pun salah DAP la ni.
KAH KAH KAH!


kehkehkeh!

12 comments:

  1. hakim fala vutoh...................
    bodek kuat...........
    kah...kah....kah.....

    ReplyDelete
  2. Yang akan jadi Red Indian adakah golongna seperti dia.sebab orang melayu masih jiwa melayu beragama islam ,kita tak tahu ada ke akan jadi melayu seperti red indian ,kesian dia ,

    ReplyDelete
  3. Aku suka cara x-hakim ini berfikir panjang. Sekarang dah nampak perangai DAP...cukup kuat anti pada Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kau cerdik berfikir kau tak tulis seperti itu,seabb kau sendiri tahu bahawa DAP adalah parti kebanyakan ahlinya berbangsa cina,jadi pemikiran kau orang cina anti islam.kau tak fikir pulak orang melayu baragama islam tidak hidup seperti islam,adalah lebih baiak cina anti islam daripada melayu tak amalkan ajaran islam.bodoh

      Delete
    2. sejahil3 org cina..takde plak aku dengar sembahyang d kuil yg berbeza2,,,tp org melayu ada surau umno ada surau pas..tak plk aku dgr ada kuil DAP ke kuil MCA ke kuil GERAKAN ke...adusss...apala nak jd dgn bangsa melayu ni...atau adakah bangsa melayu ni Allah cipta dari lebihan kulit3 bangsa di seluruh dunia?

      Delete
  4. suruh dia blk duk diam2 mkn pencen sudahlah, mnta umno beri projek kaut untung, jgn ulang melayu jd red indian lgi. dh basi x laku lg, carile modal lain nk bodek pin

    ReplyDelete
  5. Tuan Hakim...

    Puak Cherokee dulu ader Chiefnya yang beragama Islam..... Jangan main hina puak Red Indian aaa...

    ReplyDelete
  6. Kalau tak ada Dap yg diangkat Britisah ni, Malaysia dah lama ada hukum Islam Hudud, ni semua salah Dap smpai melayu banyak yang dah rosak sekarang, Dap ni kalau tolak negara islam cara "paku"dan mca pulak tolak cara "jarum"..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudahlah bodoh,ada pulak di salahkan DAP kerana tak bolih jalan Hukum Hudud<Aku nak tanya kalau kau cerdik,Siapa yang memegang kuasa pemerinta di Malysia ni? Pas atau Umno serta kuncu@nya,atau DAP ,bodohnya makin bahalol

      Delete
    2. DAP tu 99% kafir, memang lah tolak Islam, tapi UMNO yng mengku Islam lagi kuat tolak Islam, rasuah, menyeleweng, salah guna kuasa dan macam-macam lagi. apa yang UMNO tak buat.. Lebih teruk dari DAP.

      Delete
  7. aku harap anon 8:21 ni komen secara sindiran! takkan tak tahu kut yg umno berkuasa penuh dari merdeka hingga skrg tapi kenapa tak laksanakan hudud. mamak kutty alkeralai memerintah selama 22 tahun tapi menentang hudud ada la. betapa banggangnya spesis macai umno ni

    ReplyDelete
  8. Tuan Hakim..

    hissss .. gi gosok gigi dulu

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.