Monday, November 17, 2014

Kau Punya Pasal Lah Nak Jadi Bapuk

Madu tualang power! Click here

Pertama-tamanya, 

kalau kau dijadikan sebagai jantan dan telah dikurniakan alat jantan yg lengkap, hukumnya haram berpakaian sebagai perempuan.

Begitu juga pompuan, tak boleh pakai macam lelaki.

Haram. Period. Fullstop. Tak ada tapi-tapi topi.


Kalau nak jugak jadi bapuk, kau punya pasal lah. Undang2 Westminter kapir pun dah benarkan nampak gayanya.

Tapi perangai pompuan jadi-jadian kau itu menyusahkan ramai orang;

kau masuk jamban pompuan, kemudian kau kencing berdiri memancut-mancut. Jerit-pekik la bebudak tu. Kah kah kah kah!!!!

Kau try bra itu ini dlm kedai, habis bra koyak rabak. Kah ka hkah kah!!

Kau masuk LRT bukan muka poyo mintak orang bagi tempat duduk. Kah kah ka hkah!!! Padahal baru kejap tadi kau kencing berdiri Kah kah kah kah!!!

Kemudian, apa la menyiksa diri jalan terkepit-kepit. Tak sakit ke batu 2 bijik tu? Kah kah kah!!

Apa-apa pun, kau punya pasal la nak jadi bapuk.

Asalkan kau tak jadi Saiful Baukari sudah lah kah kah kah kah!!!

Asalkan kau tak merodok ekzos sendiri dgn beg plastik merah sudah. Kah kah kah kah!!!

Benda hapa ni? Kah kah kah!!!

No comments:

Post a Comment

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.