Tuesday, November 11, 2014

Jika Saiful BauKari Pengarah JPJ

Madu tualang power! Click here

Kah kah kah kahkah!!!

Masak kita! Masak rentung kita kalau Saiful BauKari Pengarah JPJ sekarang ni. Kah kah kah kah!!!


Kah kah kah kah kah kah!!!!

Mampus kita. Mampuih!

11 comments:

  1. sedapnya ko bikin fitnah kt sini. memang komfem saiful tak cakap gitu, ko je pandai2 buat dialog. seronok memang la seronok kenakan orang. mati sok, tanggung la ko sorang2. orang lain yang sebar apa yang ko buat ni, ko dapat jugak la 'saham'nya. kira 'kaya dan senang lenang' la ko bila dah mati sok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada aku kesah........
      nasihat pun agak2 la...........
      kah...kah...kah.....

      Delete
    2. fitnah ni kerja si saifool
      haramzadeh

      Delete
    3. Anonmuose 4251.Amboi pandainya kau menasihati orang.Itukan bahasa sindir bukan fitnah.bodohnya.Apa? selama kes Siifull kau percaya ke.?kalau kau percaya kan otak kau letak di kepala lutut.

      Delete
    4. Saiful seorang yang baik, jujur, lurus bendol, hensom.. ya ya..ya...tang hensom ni la buat nuar tak boleh tahan

      Delete
  2. Anon 4;51pm
    gua mau teka lu ini siapa lah agaknya nii?
    NASEHAT mu itu sgt berseni mcm geng/puak2 UG

    Sbbnya puak2 UG nih sgt santun sekali dgn siSETAN yg dkenali

    apb lu bela Sayfool...lu memang trang2 tolol wal bahallol!?

    ReplyDelete
  3. Yg komen kt atas tu sedara saipul oii..

    ReplyDelete
  4. kah kah kah jangan2 anon 4:51pm tu la yang TALA lubang jubor si siafool haramjadah ni...kah kah kah silap2 bapak si anon tu pun MENALA sekali lubang jubor jantan haramjadah sial munafik yahudi tu...kah kah kahn

    ReplyDelete
  5. blogger pkr ni byk macam beruk..tak dak modal sebab ketum nak mati dalam penjara..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah...kah....kah......
      mati akai punya ulasan.........
      haramzadeh.........

      Delete
  6. jgn hina ulama sayfool al-baukari

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.