Wednesday, November 19, 2014

Aji, Susah Sangat Ke?

Madu tualang power! Click here


Tunku berenti.
Bush kawan karib Mahafiraun pun dah berenti.
Mahafiraun berenti.
Dolah ZZ berenti.
Nik Aziz berenti.

Semua mereka itu berenti atas alasan tertentu. Ada yg disebabkan keuzuran, org dah meluat atau pun sukarela berenti disebabkan perlembagaan negaranya menghadkan tempoh seseorang pemimpin memerintah.

Namun hidup tetap dapat diteruskan selagi dikurniakan nyawa.

Debat yg hangat di media sosial itu juga ada alasannya yg tersendiri. Tak begitu?

7 comments:

  1. Khalid ibn Walid pun berhenti.Perjuangan di teruskan walau Rasulallah wafat.

    Cumi Hadi saja ta boleh pergi.PAS dan Malaysia akan hancur tanpa Hadi.

    Tugas beliau belum selesai ia itu utk menguatkan UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada sebab lain tu. Hanya dia yg tau.

      Keterlaluanlah kalau Aji nak dituduh menguatkan HAMNO.

      Delete
  2. Mahafiraun brenti selepas didesak oleh ahli pari dan sediakan penganti

    Dolah ZZ berenti sebab didesak oleh hali parti

    TGHH diminta brenti selapas PKR desak dalam kes Menteri Besar. Pastu DAP desak lepas gagal hadir meeting pimpinan BA

    Bodo piang agaknye ahli PAS yang tunduk bawah desakan parti lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. barua barua barua , pil kuda pil kuda pil kuda , barua barua barua , pil kuda pil kuda pil kuda , barua barua barua , pil kuda pil kuda pil kuda , barua barua barua , pil kuda pil kuda pil kuda , barua barua barua , pil kuda pil kuda pil kuda , barua barua barua , pil kuda pil kuda pil kuda ,

      ko ratib la ayat tu sampai ko mampos

      Delete
  3. Klu Aji turun TAHTA
    pecah pecah lah lobang RAHSIA
    sgl agen pil PERANSANG agen pilkuda

    brp bnyk KOMISYEN pilkuda yg dah dijana
    sbb tu keLONDON keTurkey sap2-soy aka ala2-kacang ajer
    siap bawak rombongan mcm naik BAS dr kuala ke Rusila jer
    tiap2 bulan hatta tiap2 ujung minggu pon okey aper

    klu BUKAN melahap menTEKEDARAH dgn umphorno
    ada kah LEBAI2 Aji mangkok yg pandai "BISNESS" juta2 sokmo?

    COBA
    COBA siasat
    COBA lah telek2 sikit..

    Sblum
    Sblum PRU 2008..
    apa HARTA & kreta yg Din Ayam Tantawi & abduh miliki?

    SELEPAS..
    SELEPAS 2008
    SELEPAS ber'UG UG
    SELEPAS drama plikuda diTV3
    SELEPAS khianat krusi kota Dsara
    SELEPAS rakyat KECEWA dgn PRU13-2013
    -senang2 Din ayam dok kat PERANSANG utk baca Tajwiid
    -senang2 dpt ESOS 500000
    -masing2 ada BMW velFire & miniCooper
    -HARTA2 yg lain???? saham2 proxy2???

    Itu pasal lah Aji SUSAH sesangat2 nak turun...

    Klu Rafizi buat "AUDIT" mamposs2!!!?


    ReplyDelete
  4. jgn hina ularrmak

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ulaqmak......
      kah...kah...kah......

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.