Monday, November 24, 2014

Melayan Bekas Ketua Hakim Negara Pun Syok

Madu tualang power! Click here

Dicedok dari Malaysian Insider

Bekas tuan hakim,

kahkahkahkah!

kalau setakat nak jadi Red Indian, orang Melayu tak perlukan DAP.
Ini contohnya,

Sebenarnya, tanpa DAP pun orang Melayu dah jadi macam2.

jadi orang putih, tak kira la ponggong itam pun. Kah kah kah!
dan sudah ada yg bangga jadi bapuk. Kah ka hkah!!!

yg berkorban jiwa raga untuk agama bangsa dan negara pun ramai, contohnya di Johor dan terbaru di Chubadak.

Cuma bekas tuan hakim tak sebut geng Kerala, Arab, Afrika yg menyamar jadi Melayu.
Kah kah kah kah!
Cuba tengok betul-betul.
Ini pun salah DAP la ni.
KAH KAH KAH!


kehkehkeh!

Sunday, November 23, 2014

Harga Petrol Berkemungkinan Turun Disember Ini

Madu tualang power! Click here




Kah kah ka hkah kah!!!
Yahooooo! Petrol turun harga Kah kah kahkah!
Boleh beli tilam baru!

3 sen.
RM0.03
Bukan 3 kupang.

Tsk...isk...isk...isk




Klik di sini utk berita sepenuhnya.
Kah ka hkah kah kah kah kah kah kah!!!!
3 sen???

Saturday, November 22, 2014

Ingatan Kepada Pengguna Kondom

Madu tualang power! Click here



Laki-bini yg nak mengawal jumlah anak supaya tak jadi macam itik beranak, pastinya memilih kondom. Mudah. Murah.

Cumanya, kurang syok sikit la sebab kurang 'body contact.' Kah kah kah!!!

Kondom tidak cerewet, tidak seperti pengambilan pil perancang yg sesetengahnya boleh memudaratkan kesihatan.

Sepeket kondom termurah yg dijual di 7-11 berharga RM4-50. Ada 3 keping kondom dalam peket tersebut. Beratnya tidak sampai 10g pun.

Maknanya, 3 kali berhenjut, kosnya RM4-50.

Dol,

nak bagitau harga getah sekarang  berada dibawah paras RM2-30 sejak sekian lama. 

Harga petrol seliter RM2-30. Harga kondom sepeket RM4-50.

Tak adil Dol.

Ingatlah wahai pengguna kondom, 
sedang kamu ber'ugh-ugh-ahhh-ahhh' menggunakan kondom, 

sedara kita penoreh getah sedang ber'argh-agh-arghhhhhh!!!' sakit kepala dgn harga getah yg amat rendah dan harga barangan semakin meningkat.

Dol, paling lama lu boleh projek 15 minit. Kah kah kah! Jgn coba kincin la.

Sedangkan sedara kita keluar lepas subuh, tegak matahari baru sampai rumah.

Pengajaran yg kita boleh dapati dari harga petrol ialah, walaupun harga petrol dunia bakal merudum ke USD60-00 setong, harga petrol di Msia tidak akan turun malah akan naik.

Walaupun seluruh dunia orang berhenjut dgn menyarung kondom, walau permintaan kondom tidak akan menurun, harga getah tidak akan naik, jangan mimpi nak cecah RM4-00 sekilo.

Fala vutoh HAMNO!

Friday, November 21, 2014

Khalid Memilih Bulu Semasa Menjawat Jawatan MB

Madu tualang power! Click here



Tu la dia mak oiiii... Kahkahkahkah!!!
Kesian Kak Limah. Kahkahkah!

kahkahkah!

Ni dia Selangor punya jimat.
Patut pun simpan sampai 3 bilion tak berusik.
Untuk masa depan dan anak cucu rupa2nya.

Sumber: YongSukaKunin
Sedih cerita Kak Limah ni.
kahkahkah
macamcerita Batu Belah Batu Bertangkup lah!


Berapa Kerat MP PAS Yg Faham 1MDB?

Madu tualang power! Click here

Bab IMDB ini bukan perkara kecik.
Ianya membabitkan pengaliran wang negara keluar bukan jutaan malah ribuan jutaan ringgit.
Kah ka hkah kah!

Bukan calang2 org boleh bukak cerita 1MDB.
Hapa? Korang ingat 1MDB tu 1 Msia Dobi Berhad ka?
Kah kah ka hkah!!!!

Dada, pinggang & perut pun tak kenal,
lagi mau cerita 1MDB?
Kah kah ka hkah!!!



Mari Naik Bas

Madu tualang power! Click here


Pengakutan awam Msia jadi macam siput babi disebabkan Mahafiraun mahu kereta Protong laku, itu saja.

Kalau pengangkutan awam Msia cukup bagus, Protong kita boleh kerat dua dan rendam dalam laut buat tukun. Kah kah kah kah!!!!

Msia sebenarnya berkemampuan utk memiliki jaringan keretapi maju seperti Korea, Jepun atau Britain.

Mari kita teka sapa dalam 71% ini?
Kah kah hkah!!!

Tauke bas ekspress?
Anak Mahafiraun yg tak pernah naik bas tambang 7 kupang?
Orang putih?
Tauke lori beras kah kah kah!
Tauke teksi?

Atau, orang gila kot?
Kah kah kah kah!



Thursday, November 20, 2014

Rasa Nak Mencarutlah!

Madu tualang power! Click here

Kah kah kah kah!
Serius. 
Kah kah ka hkah!!!
Rasa nak carut-carutkan biar sampai terapung dia punya kopiah. Kah ka hkah!!
Lembab. Tak reti. Tak paham-paham. Buat-buat tak paham.


Pak Pandir diatas ni tak paham bahasa.
Kah kah kah kah aku tengok muka, tengkok, dia ni dah macam tengkok Muhyiddin.
Kah kah kah!

Orang suruh pergi meeting.
Kalau pergi meeting boleh lah berbincang, bertegang urat, bertukar-tukar pandangan, tumbuk-tumbuk meja, baling kerusi, main tunjal-tunjal dahi, berbahas & macam2 lagilah!
Percayalah, pertemuan pasti akan mengakrabkan.

Bukan pergi London, Paris, New York, bukan.
Pergi meeting Pakatan. 
Kena kuatkan Pakatan. Ini masa terbaik kerana HAMNO makin lemah & celaru & tengah asyik dgn lubang ekzos Saiful BauKari. Kah kah kah!

Uzur? Kah kah kah kah!!!
20 kali uzur?!?
Uzur apa benda ni??

Kah ka hkah kah!!

Bab ini disindir dgn cantek sekali oleh Ustaz Zolkharnain Abidin Al-Abyadhi


Kah kah kah kah ka hkah ka hka hkah kah kah KAHKAHKAHKAH!!!


kahkahkahkah!!!!


kahkahkahkahkahkah!


Kah kah kah kah kah kah
kah ka hka hkah kah kah!!!
kah kah kah!

Faekah Mengekah

Madu tualang power! Click here

Aqiqah & kekah jauh bezanya

Pompuan kalau dapat mengekah, dikekahnya betul2. Kah kah kah!
Kalau Faekah berjaya mengekah RM700,000-00 duit Selangor,
berapa pulak Khalid dapat mengekah?

Tak mungkin kot, boss dapat sikit dari staff. Kan?
Kah kah kah!

Sapa luluskan peruntukkan itu?
Tak kan Khalid mesyuarat berdua dgn Faekah saja. kah kah kah!

Faekah cadangkan RM700,000-00 sorang.
Khalid pun cadangkan cadangan ditutup.
Faekah setuju cadangan ditutup.
kah kah kah!!!

Kemudian undi.
Dua-dua angkat tangan setuju.
Lalu mereka ketawa berdekah-dekah.
kah kah kah!!!

Faekah pun dapat 700 ribu.
Eh?! Khalid dapat berapa?
kah kah kah!!!

Wednesday, November 19, 2014

Statistik Pendatang Haram di Msia

Madu tualang power! Click here

Time aku kecik2 dulu, tiada istilah PATI (Pendatang Asing Tanpa Izin).

Diwaktu itu, Mat Bangla Mat Nepal Mat Kemboja Mat Indon, kami panggil 'pendatang haram'. Istilah ini lebih tepat dan jitu dan melambangkan kejengkelan Msia terhadap puak2 ini.

Namun selaras dgn selera masakini bilamana 'air mani' disebut 'sperma', 'jubor' disebut 'dubur', 'zina' ditukar kpd 'persetubuhan haram' dan menogok 'arak' ditukar kpd menogok 'minuman keras', maka 'pendatang haram' pun telah ditukar kepada 'pendatang tanpa izin' la pulaaaaak....! Kahkahkah!

Dibawah ini ialah statistik berkenaan pendatang haram yg aku jumpa dalam FB.



 Ada 2 item yg menarik di situ.

Item no. 5.
Kah kah kah kah!!! 9,000?!??? 9,000 ribu permohanan?? kah kah kah kah!!!
Permohonan utk jawatan guru sementara pun lagi banyak daaa...
Kah kah kah kah kah!!!!

Item no. 3.
482,847 visa dikeluarkan utk pelajar asing.
Selamatkan lah M'sia. Kah kah kah kah kah!!!!
Yg dirisaukan, cuma 2,847 shj yg belajar betol2.

480,000 lagi
1. dok cetak duit palsu.
2. Korek mesin ATM.
3. Yg betina jual kangkang.
4. Sekarang ni betina negro itam legam pun ada jual kangkang tau? Kah kah kah!!!
5. Jual dadah.
6. Jual karpet, kemudian naik atas perut bini orang. Kahkahkah!!!
kahkahkah!!

Mintak ampun, selamatkan lah Msia ni.

Terbaek Dari FB: Berita Belum Saheh - Bot Tenggelam di Lumut

Madu tualang power! Click here

Dicedok dari page Kuala Kangsar Tetap Dihati



Ntah-ntah kapal dagang.
Ntah-ntah gambar kapal di Filipina.
Ntah iye ntah tidak.

kah kah kah kah!!!

Aji, Susah Sangat Ke?

Madu tualang power! Click here


Tunku berenti.
Bush kawan karib Mahafiraun pun dah berenti.
Mahafiraun berenti.
Dolah ZZ berenti.
Nik Aziz berenti.

Semua mereka itu berenti atas alasan tertentu. Ada yg disebabkan keuzuran, org dah meluat atau pun sukarela berenti disebabkan perlembagaan negaranya menghadkan tempoh seseorang pemimpin memerintah.

Namun hidup tetap dapat diteruskan selagi dikurniakan nyawa.

Debat yg hangat di media sosial itu juga ada alasannya yg tersendiri. Tak begitu?

Mat Buih

Madu tualang power! Click here

"saya suka main buih sabun
gelembung bulat cantik berkilat
bila di tiup terbang berkawan
terbang tinggi sampai ke awan"

"sabun campur air kocak kocak
jadi buih
ambil buih celup
tiup buih terbang sayup......"
Lirik lagu: Main Buih Sabun

KAHH KAHKA HKA KAH KA KAH!!!
Mamat ni kena penyakit kenan.
Kena Mat Nuar!
Apa benda dia buat, semua berbuih.
Makan berbuih,minum berbuih.
Tidur pun keluar buih.
Mengigau berbuih.
Dalam jamban keluar buih. Kah kah kah!
Bayangkan la seksanya 
kah kah ka hka hkah kah kah!!!!!

Tuesday, November 18, 2014

Genting Bila Nak Runtuh

Madu tualang power! Click here


Dari sudut pertanian, tanah di Cameron lebih bagus drpd tanah Genting.
Tanah Genting panas. Meruap-ruap penuh jin ifrit.
Tanam la apa pun tak menjadi.
Menanam modal judi dan menanam China Doll sahaja yg jadi.

Bayangkan terjadi tanah runtuh yg menghalang lalu-lintas ke Genting?
Pukul 10 pagi tanah runtuh, pukul 9.59 pagi dah clear. Kah kah kah kah!!!
Boleh sambung berjudi.

Jangan tak tau, Genting antara pembayar cukai terbesar. Kah kah kah!

Mahafiraun & PPSMI

Madu tualang power! Click here


Proton, Perwaja Steel, Empangan Bakun dan banyak lagi benda2 mega membazir di negara kita asalnya cuma mimpi berahi Mahafiraun.

Kununnya. 

Kununnya utk menandingi atau setaraf dgn negara asing.

Begitu juga PPSMI. Jgn sesekali kita melupakan PPSMI. PPSMI juga asalnya mimpi berahi Mahafiraun.

PPSMI banyak mengharu-birukan budak sekolah.

Tak pasal-pasal cikgu & budak sekolah dipaksa belajar bahasa penjajah.

Mula-mula paksa cakap Mat Saleh. kah kah kah kah!!!

Kot-kot kemudian hari kita ajar mereka basuh ponggong dgn tisu. kah kah kah kah!!!

Masalahnya, ponggong hitam. Gonyoh lah dgn berapa gulung pun tetap hitam. Kah kah kah kah!!!

Punca Tanah Runtuh Cameron

Madu tualang power! Click here


Punca byk kes rogol.
Punca budak Melayu kena kelentong & dibawak lari ke Lombok, ke Burma, ke Nepal.
Punca makcik-makcik dah takut nak ke Chow Kit.
Punca Mat Gelap bebas main labu peram.

Semua berpunca dari pendatang haram yg masuk lolos bebas bolos ikut suka hati. Macam Msia ini dah tak ada sempadan. 
Seolah-olah Msia dah bukak kangkang luas-luas kasi senang masuk.

Lepas ni, setelah bagi masuk sekolah kebangsaan, kita bagi pulak buku teks percuma, kemudian kita bagi pulak makanan percuma di sekolah.
Bagi masuk hospital percuma. Beranak pun percuma.

Jangan ingat ribuan PATI di Cameron itu akan diusir. Jangan mimpi. Mereka hanya diusir di atas suratkhabar Utusan Msia shj. Itu saja.

Ingat, industri buruh asing di Msia bukan macam industri udang kering.
Ini industri ratus juta. 

Mungkin bila anak dara MP Cameron itu dirodok Bangla, baru dia sedar.

Tuang Presideng 1981

Madu tualang power! Click here


Amanat Hadi terbit semasa aku masih sekolah rendah.

Ketika itu seluruh kaum keluarga aku masih lagi duduk di bawah lindungan 'biru'. Kah kah kah kah!!!

Kami cuma beralih angin bila menengok mata Mat Nuar hitam setelah ditinju Rahim Noor. Begitulah lamanya kami dikelentong HAMNO. Kah kah kah!

Nasib baik Mat Nuar kena tinju, kalau dak, sampai bila kami nak berHAMNO-HAMNO aku pun tak tau lah! kah kah kah kah kah!!!!

Setulusnya, ahli PAS kecil2an, bawahan & marhaen masih mahukan Haji Hadi.

Kami mahukan Hadi mati meninggalkan kami dgn nama seharum nama Fadzil Noor, Yusuf Rawa, Dr Burhanuddin dll.

Bukannya di hujung-hujung penggal mengepalai PAS beliau terpaksa turun-naik mahkamah mengadap kes saman pil kuda & kes saman mulut tak ada insuran.

Juga bukan di hujung-hujung penggal mengepalai PAS nama beliau dikaitkan dgn anak-menantu, ponteng mesyuarat, Stalin atau Lenin.

Masih ramai ahli yg mahukan Hadi yg bila berucap, memulakan ucapannya dgn, "Kita menentang HAMNO bukan kerana..... ...."

Baru la meremang bulu roma. Baru la nama Aji keluar muka depan Utusan tiap2 hari.

Sekarang nama Aji jarang keluar Utusan kah kah kah!

Utusan dah tak marah dgn Aji ke? Macam mana ni Aji? Kah kah kah kah!!!!


Monday, November 17, 2014

Kau Punya Pasal Lah Nak Jadi Bapuk

Madu tualang power! Click here

Pertama-tamanya, 

kalau kau dijadikan sebagai jantan dan telah dikurniakan alat jantan yg lengkap, hukumnya haram berpakaian sebagai perempuan.

Begitu juga pompuan, tak boleh pakai macam lelaki.

Haram. Period. Fullstop. Tak ada tapi-tapi topi.


Kalau nak jugak jadi bapuk, kau punya pasal lah. Undang2 Westminter kapir pun dah benarkan nampak gayanya.

Tapi perangai pompuan jadi-jadian kau itu menyusahkan ramai orang;

kau masuk jamban pompuan, kemudian kau kencing berdiri memancut-mancut. Jerit-pekik la bebudak tu. Kah kah kah kah!!!!

Kau try bra itu ini dlm kedai, habis bra koyak rabak. Kah ka hkah kah!!

Kau masuk LRT bukan muka poyo mintak orang bagi tempat duduk. Kah kah ka hkah!!! Padahal baru kejap tadi kau kencing berdiri Kah kah kah kah!!!

Kemudian, apa la menyiksa diri jalan terkepit-kepit. Tak sakit ke batu 2 bijik tu? Kah kah kah!!

Apa-apa pun, kau punya pasal la nak jadi bapuk.

Asalkan kau tak jadi Saiful Baukari sudah lah kah kah kah kah!!!

Asalkan kau tak merodok ekzos sendiri dgn beg plastik merah sudah. Kah kah kah kah!!!

Benda hapa ni? Kah kah kah!!!

I Want To Touch A Hotdog

Madu tualang power! Click here


Rata-ratanya, penggemar burger dan hotdog ialah orang Melayu Islam.

Dah berkurun istilah 'hotdog' digunakan.

Pihak berwajib telah terlepas pandang ni. Ini tak boleh jadi. Kah kah kah kah kah!!!

Ini boleh membawa ke lembah kebinasaan. Kah kah kah kah kah!!


Ini tak boleh jadi. Ini perkara sensitif. Kah kah kah kah!!

Kita cadangkan pihak berwajib tukar kepada 'hotcat' kah kah kah kah!!!!

Sepertimana zina lebih senang disebut sebagai persetubuhan haram. Juga seperti menonggang arak lebih mudah disebut sebagai menonggang 'minuman keras' kah kah kah kah!!!

Kita patut tukar 'hotdog' jadi 'hotcat' kah kah kah!!!


Tapi takkan nak tukar 'hot keras' kot? Kah kah kah kah! 

Ini pokok periuk kera lah! kahkah kah kah


Mari Teka Umur Azmin Ali

Madu tualang power! Click here




Berapa umur Azmin, sapa taw?
Kah kahkha kah kah!!

Azmin ni kalau tak silap, belum cecah 60an lagi.

Orangnya segak. Macam sihatlah.
Orang sihat macam2 boleh makan. Tiada pantang larang, tiada alergik.
Bagi le die ikang apa pong, die bahang. Kah kah kah kah!!!

Kencing manis mungkin tiada kot. Performance tip-top.
Darah tinggi, sakit jantung pun belum sampai kot. Kah ka hkah kah!!!

Tapi, kah kah kah kah!!! 
Azmin dah pandai becakap macam orang2 seniorlah!
Kah kah kah!!

Apa Dah Jadi Dgn Pak Samad?

Madu tualang power! Click here


Pak Samad macam tu lah, dari dulu tak berubah.

Baju putih seluar putih. Rambut putih.

Sembahyang Jumaat di Masjid India.

Pakai capal. Kalau dulu turun naik bas mini sekarang turun naik stesyen LRT.

Ada bahlol bertanya "Apa dah jadi dgn Pak Samad?"

Jawabnya, Pak Samad tak lah jadi makin bahlol macam lu! Kah kah kah kah kah!!!!

Sunday, November 16, 2014

Mahafiraun Terlupa Jack Abramoff

Madu tualang power! Click here



BR1M ialah salah satu langkah populis rejim Najib.

Sebenarnya, tiada keperluan pun utk pemberian BR1M namun langkah ini diambil utk mengambil hati rakyat.

Rakyat Msia senang dipujuk. RM50 ok dah. Kain pelikat ok dah. Dapat microwave, "I willlove you forever ever, ever! Muah muah muah!!!" Kah kah kah kah!!!

Tapi, walaupun membazir, BRiM ini menggunakan duit cukai/pendapatan/hasil masyhul negara dan diberikan pada rakyat.


Daripada membazir duit cukai/pendapatan/hasil masyhul negara semata-mata nek menyelamatkan anak yg haram tak reti berniaga kapal tapi gatal telor nak jugak meniaga kapal? Kah kah kah kah kah!!!

Daripada membazir duit cukai/pendapatan/hasil masyhul negara semata-mata nak berjumpa salam cium tangan Bush? Kah kah kah kah!!!!

Grip and grin: Mahathir Mohamed and George Bush share a moment in the Oval Office in May 2002.

Ingat lagi jasa Jack Abramoff?