Monday, October 13, 2014

TGNA Telah Seangguk & Senada

Madu tualang power! Click here

Tok Guru pun setuju sangatlah dua ADUN yg digelar brokar & barua oleh Tuang Presideng itu digantung keahlian dari PAS.

Kah kah kah kah!!!

Bro? Bro? Apa nak buat ni bro? Kah kah kah kah!!!

TGNA pun kata OK, tak kan lu nak lawan towkay?!? Kah kah kah kata sayang sgt kat TGNA?!!?

Kah kah kah kah tersepit lidah ke bro? Kah kah kah macam ada melekat di kerongkong ke bro? Kah kah kah kah!!!

TGNA buat kenyataan itu bukanlah memutlakkan apa yg dikehendaki Tuang Presideng. TGNA cuma ingin meredakan suasana.

Steady bro...nasik mandy Mekah.
kah kah kah kah kah kah kah!!!!

Sebabnya, sudah pasti TGNA tak mahu dilihat bertelingkah dgn Hadi secara 'live'. Ini akan dijadikan HAMNO lauk. Akan disayur-sayur pula PAS.

TGNA perlu dilihat seangguk & senada supaya keadaan tidak menjadi semakin keruh.

Setakat ini, itulah pemahaman aku.

Kalau ikut stim Tuan Presideng, pecat terus Pak Abu & Hasnul. Kah ka hka hkah!

Dia main pecat aje. Cuma yg seekor dibawah ini masih dibelanya, tak tahu la apa kegunaan jangka pendek & panjangnya. Cuma, dahi nampak makin luas. Kah kah kah kah kah!!!!

Tukang jampi itu masih ahli PAS,
atas restu Tuang Presideng.

4 comments:

  1. dunia semakin gila.

    ReplyDelete
  2. He he he ... Tu tali barut ke?...

    ReplyDelete
  3. TGNA saja bagi muka kat pak mentua din ayam. Dia orang lama....tentu panjang fikirannya. Jika TGNA membuat kenyataan yang bercanggah dgn keputusan AJK pas pusat nescaya parti itu akan berpecah terus. Yang selalu membelakangi keputusan AJK pas pusat ni jenis peniaga pil kuda saja.....

    ReplyDelete
  4. meredakan suasana........
    bersangka baik.............

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.