Tuesday, October 14, 2014

Sembang Santai-mantai-bantai TG Hadi Awang

Madu tualang power! Click here


Letih dah Tok Guru kita ni. Tertera di riak muka.
Cukup2 lah kita menyindir Tok Guru.

Tajuknya Sembang Santai Tok Guru, bukannya Santai-mantai-bantai. Kahkahkah! itu aku menokok tambah. Program ini telah berlangsung di Gombak.

Tok Guru telah memetik isu Oktoberfest. 

Aku pun tak suka puak2 kapir buat kerja menonggang ramai2 semacam itu.

Sebabnya, mengundang bahaya. Sebabnya, lepas menonggang, hari larut malam nak balik rumah kena memandu kereta. Kalau tonggang segelas, tak ada kesan. Kalau dah tonggang satu jag?

Kalau dia terjun gaung sorang-sorang, tak mengapalah. Kalau dia melanggar Pak Lebai yg on the way bersubuh di masjid?

Boleh berOktoberfest, tapi puak2 kapir ni kena sewa bas. Bas ambik, bas hantar balik rumah. Tongganglah todi sampai terbalik pusat pun.

Cuma kita sedikit ralat semasa program santai Tok Guru ini,

Tok Guru tak sedikit pun memetik bahaya Stalin, Marx, Lenin dan juga parahnya wabak ketagih pil kuda.

KAH KAH KAH KA HKAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!!

7 comments:

  1. Kah kah kah huaghhh...heh he...

    Ada tok guru kupas tajuk keburukan menjadi barua dan broker dari perspektif Islam ahli sunnatul ayyam wal wala' al takiri wal tantawi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehhhh.. kau tertinggal 1 ayat lagi WAL BUDUH..Tak ada ayat ni mana afdhal...hehehuhuhaha...

      Delete
  2. kah...kah...kah......
    tak sembang pula berbini dua.......
    tiap malam tak ada rehat.......
    asyik naik je........
    tak percaya tanya cikgu kat trengganu.............

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. AHLAK tu ape?
      Barua ke?
      Brokar ke?
      Pil kuda ka?
      Kah...kah...kah...

      Delete
  4. Sampaikan ke tuan Presiden...
    Jangan jadi barua umno

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.