Sunday, October 12, 2014

Sapa Nak Gantung Hadi?

Madu tualang power! Click here



Pada hemat hamba, sikit haram pun 2 kerat ADUN PAS itu ambik pot kena gantung.

Gaji/elaun bukan PAS yg bayar Kahka kah kah kahkah kah!!!

Gantung amende? Baju, seluar, serban 5kilo? Nak gantung seumur hidup pun gantunglah!

Bravo Banting, Bravo Ulu Kelang!


Yg si Hadi Awang beriya2 nak bergeli-geli dgn HAMNO selepas PRU 2008 itu macamana Dol?!?
Yg si Hadi Awang teringin sesangat nak memerintah Selangor dgn HAMNO itu apa cerita Dol?

Kah kah kah kah kah!!!

Yg ini sepatutnya digantung dulu. Digantung kaki keatas, kemudian kita hulur sarang kerengga.

Kah kh kah kah kah! Tak pun bubuh ulat gonggok dalam seluar. Kah kah kah!!

Sapa nak gantung Hadi?

Berat ayohwang.
Kah kah ka hkah kah!!!

15 comments:

  1. Gitu le parti yg dipimpin oleh mereka yg xlayak memimpin... Xsemestinya ustaz layak memimpin sedangkan byk ustaz pun mengarut aja. Depa mungkin layak mengajar dan kadang kdang aja yg boleh memimpin...

    ReplyDelete
  2. Tak payah gantung sebab dia akan tergantung dengan sendirinya bersama ulamak serban tebal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan setakat serban tebal aja. Klau UMNO dgn image songkok tingginya PAS pulak berbangga dgn image serban tinggi dan tebal..

      Delete
  3. Tak tahu nak kata apa dah dengan PAS ini. Isi duit dalam Tin Milo untuk sumbangan pun untungkan Din Ayam juga, bagi PAS menang di Selangor pun untung Din Ayam juga, bagi Adi Awe (pakar Pengkafiran Ummah) jadi Presideng pung untung Din Ayam juga, bagi Khalid Brahim jadi MB Selangor pun untung Din Ayam juga, bagi sepupu Setan Idris Kamaruddin menjadi Boss Peransang pun untung Din Ayam juga, Isu pil kuda dan pertandingan 3 penjuru PRU pun untung Din Ayam juga.......Kamu ni Din Ayam dah beri pil kuda kah kat mertua kamu? Atau ugut nak cerai bini kalau tak dapat projek dari Adi Awe?

    ReplyDelete
  4. Siapa nak gantung thha...pru 14...pas pasti linglup..

    ReplyDelete
  5. Klu depa tak nampak2 jugak
    klu depa tak faham2 jugak
    tetap bahallol jugak

    aku yg memang tolol nih bg dia NAMPAK>>

    Krn nak2 HUDUD sgt..
    Ada dua2 belah kaki kanan kiri geng UG dah pon TUHAN tolong tunjuk sbg BUKTI tlh pon selesai di'hudud'kan!?

    skrg..yg dah kena BELI itu siapa?
    yg jd BROKER itu sape??
    jd BARUA itu sape???
    semua kes2 kena BELI,,jd BROKER & jd BARUA itu dah trang2 NYATA kat batang HIDUNG mrk sndiri!?

    siBAHALLOL nih coba2 bermain2 memperBODOH2 kan ALLAH, seolah2 ALLAH tak nampak niat songsang mrk....klu HUDUD tu dah pon trBUKTI makan geng-UG mrk sendiri...tak MUSTAHIL nanti kain SARBAN itu mnjd TALI gantung utk menGANTUNG leher siBAHALLOL itu dgn sendiri!?

    adake boaya2 dlm sungai yg selera dgn bangkai sibahallol nih!?

    ReplyDelete
  6. Semoga Allah melaknat mu wahai libang libu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai Anonymous...

      Aik.... takkan nak ajor Allah Taala kot..... Allah Taala lagi tau aper semua... tak payah la nak ajor Allah Taala....

      Rasulullah pon tak doakan laknat pada orang Taif dulu...... Aper daa..... Ini mesti Hadi Awang tak abis bagi kuliyyah nih.....

      Delete
    2. dia ni mesti taksuban ust azhar@azhari bin yakub@ariffin .... suka doa laknat utk org lain.

      apa kata kita doakan laknat utk sesiapa saja yg berniat menjahanamkan islam. biar Allah sendiri yg tahu siapa yg patut kena tkkira dr golongan mana.

      rasanya Allah tidak terpedaya kot dgn janggut dan serban dan sijil agama dr arab.

      dan Allah juga tidak boleh dibeli atau dibaruakan.

      Serahkan kpd Dia Yg Maha Mengetahui.

      apa kata PAS buat solat hajat kat stadium utk bersihkan parti sendiri dpd pengkhianat sebenar yg kita tidak boleh tuduh sembarangan.

      Delete
  7. Kalau tanding presideng Haji Hadi akan menang juga. Ahli bukan tahu cerita. Mereka tak kisah nak ambil tahu. Jenis taksub je. Golongan cerdik pandai Pas mesti buat sesuatu untuk PRU 14. Kena tolak ke tepi Geng UG ni.

    ReplyDelete
  8. libang libu hancur

    ReplyDelete
  9. BARUA DLM PAS ADALAH HJ HADI

    ReplyDelete
  10. PAS is not for all

    PAS IS FOR UG and HADI

    bersama din ayam tambatannya.

    tak perlu gantung hadi, siap je lah duit nk bayar saman kes pil kuda.

    ReplyDelete
  11. jgn hina ulama al-fillqudatul al-arabiyah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.