Friday, October 31, 2014

Resah Seorang MP

Madu tualang power! Click here


Dol,
MP kita sunyi. Resah.
Terseksa tak berkesudahan.
Kah kah kah kah kah kah!!!

Apa kes ni...
Kah kah kah kah!!!

Mudah2an Bung kita ni sihat walafiat.
Mintak dijauhkan dari pelbagai penyakit.
Terutama penyakit kencing manis.
Kah kah kah kah kah!!!

Darah tak mengalir lancar bila kena kencing manis.
Ada setengah bahagian yg dapat sikit.
Lagi parah kalau darah tak pergi langsung.
Sejuk.
Tak mau panas.

Pujuk la macam mana pun.

kah kah kah kah kah!!!

Ini pokok periuk kera lah!
Peredaran darah yg sgt baik.
kah kah kah kah kah!!!


5 comments:

  1. mana kelentit keringgg niii...
    rindu sangat dah aku nihhh....

    ReplyDelete
  2. Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

    Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.

    Pergi lah mampus

    ReplyDelete
  3. nak kelentit keringgg,,,, mna ni tak dak punnnn,,,,,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelentit mak hang kan ada.....

      Delete
  4. Klu abg Aji..ala itu tuang Aji resah..Aji selalu gi LONDON
    kat LONDON khusyuk buat tahajjud & istikharah..hal2 ESOS saham2 & 'ghanimah'

    klu abg Kena-Batang-an resah,,,mungkin falaVuttoh lesu lemah dah tak brp nak deras aliran pembuloh darah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.