Wednesday, October 15, 2014

Pak Angguk Juara Sorak

Madu tualang power! Click here

Sokong?
SokOOOOOOOOONG!!!!!


Betul? 
BetOOOOOOOOOOL!!!


Hidup Melayu!
Idop MELAYUUUU!


Itu lah bunyinya bila HAMNO bersidang di PWTC. Bagai nak rak. Siling pun kalau boleh bercakap, dia nak mintak diri.

Inilah budaya Pak Angguk Juara Sorak. Yg sorak tu kadang2 tak tau apa2 pun. Cuma nak join sekaki atau mau tunjuk dia pun paham sgt2 lah tentang sesuatu isu.

Kalau yg bersorak itu ahli yg datang dengan bas sewa, dibagi baju kurung selendang merah, dikasi wang saku sikit dan ada la macam air mineral/nasi bungkus sedikit sebanyak, kira OK la jugak.

Nak tau cerita klik DISINI

Mereka memang dibawak untuk bersorak buat ramai dan buat meriah.

Rupa adik tiri Mr Bean
pun ada. KAH KAH
KAHKAHKAHKAH!!

Tapi kalau yg bersorak itu MP. 
MP bro... bukan calang2 orang. MP! Ahli parlimen! Kah kah kah kah!!!
Macam ni punya perangai mintak naik elaun?

Tau makna MP? Kah kah kah!!!


Kah kah kah kah kah kah kah kah kah!!!!

2 comments:

  1. pak angguk dikenali dgn blow job............
    tak percaya tanyak ijat lembu...........
    kah...kah....kah......

    ReplyDelete
  2. Ni nak kena tegur dgn Yong lagi ni....iklan guna barang orang pompuan....gambar oeriuk kera tu pun ok....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.