Wednesday, October 15, 2014

Menyuruh Ah Chong Jgn Makan Babi

Madu tualang power! Click here

Macam2 dah kita kata kat dia. Kita suruh dia balik China naik tongkang. Kita suruh dia masuk U luar negara kalau tak suka cara U dalam negara.

Terbaru kita suruh dia jgn bukak mulut mintak apa2 kalau dok mengundi DAP, PKR & PAS. Sedangkan dari puak inilah kita banyak mengutip cukai utk buat jalan dan buat masjid.

Lagi latest, malahon dari Habsyah di bawah ini menyuruh Cina jadi patriotik. Kah kah kah kah!!!!



Menyuruh Cina menyanyi Negaraku sepenuh perasaan menusuk kalbu, menyuruh Cina jadi patriotik serupalah macam menyuruh Cina jgn makan babi,

serupa macam menyuruh RaheeeeemTambi Kecik jgn pergi dekat mana2 sekolah menengah, mcam menyuruh Raise Stim menunggang kerbau bukan tunggang amah, macam Scorpene dgn besi burok, menyuruh Shafie Menggatal jgn membedal Zahida, MB Kedah dolu-dolu jgn ber'Del Monte',

juga serupa menyuruh Mahafiraun jgn makan sireh.

Juga serupa menyuruh Hadi Awang cakap cermat2, jgn suka2 sebut pil kuda. Orang akan ingat sampai bila-bila.

KAH KAH KAH KAH KAH!!!!

9 comments:

  1. aku tak pandai nak komen lahhhh....sebab aku ni dah dibodohkan umno laaaaa...nasib nasibbb...

    tapi aku tolong tambah tambah satu lagi ..serupa macam suruh pemimpin umno jangan makan rasuah.....

    kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  2. Bhai LL...

    Dier nih gua rasa aaa bukan keturunan Habsyi Bilal Bin Rabah ... tapi .... keturunan penyamun Habsyi Bedal Bin Rabat..... hahaha

    ReplyDelete
  3. hahahaha terbaik.... memang tepat komen kat atas... dorang org hamno ni ada reti ke bahasa????

    ReplyDelete
  4. SERUPA mcm menyuruh org keturunan arab jgn lebih melayu dr bangsa melayu dan serupa mcm menyuruh org arab jgn ckp ana ente kah kah kah

    ReplyDelete
  5. Serupa juga macam menyuruh mosabit di atas jangan kutuk org... kah! kah! kah! kah!.....

    ReplyDelete
  6. serupa mcm ana..ante..kote cakap pasal hudud
    serupa ana ante kote senyap sunyi ber ug2
    ana ante kote walaq fakeh kaflaVuttoh laa bro..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.