Friday, October 17, 2014

Membuntuti

Madu tualang power! Click here

Katakerja/verb bagi perbuatan Mamat 
bersampin kuning diatas dipanggil,
'membuntuti'
Kah kah ka hkah kah kah kah kah kah!!!


Semoga dilanjutkan usia Mursyidul Am kita, TGNA. Semoga dikurniakan rezeki dan kesihatan yg baik kepada TGNA. Semoga dikekalkan istiqamah TGNA, sekali-kali tidak akan ber'kluk-klek' dgn HAMNO.

Harapan kita, kalau TGNA pergi mendahului kita, gantinya bukan Pak Lebai Haji Halau Jin Air Jampi Ajen Hartanah PerpaduWang HAMNO, Haron Din.


Cumanya TGNA,

Kami ni macam mana?

Apalah salahnya kami nak pergi dengar orang berlabon-labon dikenduri rumah PasMa?

Kami pun ada pilihan macam Tamrin juga. Kadang2 terasa juga nak minum teh rumah orang.

Si Nasa tu pergi makan kenduri rumah HAMNO sampai buntat-buntat terbalik pusat, dibantainya langsung tak nak balik-balik!

Kahkahkahkahkahkah!!!

8 comments:

  1. Mula-mula saya nak ameenkan doa saudara di perenggan yang pertama......minta TGNA dipanjangkan usia, dikurniakan kesihatan fizikal yang baik serta dielakkan dari penyakit NYANYUK yang boleh menimbulkan kekeliruan kepada kami pengikut marhaen sekelian.

    Penyakit sekejap lupa sekejap ingat ini rasanya sudah menular kepada Tuang Presideng. Sekejap dalam mensyuarat AJKKP dia buat keputusang nak calunkan Wan Azizah dan Azmin...pusing belakang tukar nama laing....dalam meeting Pusat katanya nak teruskang tahaluf airsarsi...pusing belakang ditikangnya kawang-kawang dalang pakatang...ni perangai menatang....

    Harap-harap TGNA tidak akan dijangkiti virus tersebut yang kini telah bekembang membiak di dalang batang tubuh nasaruding bekas timbalang presideng...ke hulu ke hile ikut pungkoq Najib perangai barua apa pulak????

    Tak ada hal kalau TGNA nak komen pasal Tamrin nak berambus ke nak mengundi siapa lantak dia le...Tapi TGNA mesti juga komen perlakuan hodoh beberapa kerat pemimpin dan bekas pemimpin yang cuba berasmara dengan hamno dalam gelap ni....

    Kami yang jahil ni dah pening mikiokan perkembangan mutakhir ini....

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAHKAHKAHKAH!!!!
      "ditikangnya kawang-kawang dalang pakatang...ni perangai menatang...."
      KAH KAHKAHKAHK!!! Tarbaek.

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Takyah lah brgaru2 bergaharu2 berguru2 bagai ada TAMAN..
    klu nik aziz dah sekapla dan seNAKHODA dgn putaq-Alam

    apb siputaq-ALAM'AUTA fitnah-KudaWALbarua mnjd NAKHODA siNik Aziz nih...itu LINE sudah clear bro,,,hampeh-kaflaVanal!!

    mampos idup balik aku dah TAK CAYA sekoq pon dgn yg pakai2 SARBAN nih....Tuang guru ker Tuang garu ka..Tok pekong ker, Tok guru ker sume sama jer...tolol bahallol goblok wal TOYOL!!!
    piiirah, poooodah!!!!!

    sbb lu worang kasi dorang PERASAN sbg warak hularrrmak
    skrg dorang sudah lebey PERASAN pandai BELIT dlm semak

    ReplyDelete
  4. TGNA aku hormat jugak bro,mudah2an beliau sehat n tajam akal, tapi TGHH al-fillquda n TGHD al-air jampi sori laaa~

    ReplyDelete
  5. Jgn hanya nampak sihaprak fukeh yg MEMBUNTUTI siharamjadah kehulu kehilir sampai keMakah..

    Tolong lihat sama siapa pula yg MEMBUNTUTI si-FITNAH pilkuda wal'BARUA dan mngiktirafnya sbg NAKHODA lg sekepala!
    PEMBUNTUT yg begini lg KONPIUS samar wal BAHAYA!?
    kenapa tiada fatwa FITNAH yg "TEGAS" drp morshiithole ini??

    Org ramai tak KONPIUS & keliru dgn si PEMBUNTUT najib..
    tetapi yg pakai sarban MEMBUNTUTI sipilkuda sgtlah bahaya!?

    dolu2 pon ramai yg masih HORMAT dan was2 dgn sipilkuda itu..
    skrg sume dah pon JELAS..ulangalik2 LONDON & EROPAH
    skrg makin TERANG dah pon muncul sape sbnr2 BARUA!!!?

    ReplyDelete
  6. Rasa hormat pada TGNA masih ada............
    jika di usia ini dok buat karut..........
    terlibatlah dgn karoot komedia..........
    kah...kah...kah.....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.