Wednesday, October 1, 2014

Melacurkan Diri Menulis Buku Pelacur

Madu tualang power! Click here

Cari makan bang....

Lantak kau lah nak pakai purdah. Asalkan tutup aurat. Menutup aurat itu ada macam2 cara berpakaian.

Lantak kau lah nak masuk DAP. Tak nak masuk pun boleh. Keluar masuk, keluar masuk pun boleh.

Lantak kau lah nak tulis buku. Kau punya pasal lah nak jadi penulis.


Tapi, 

fala vutoh, fala vana, pokaimak apa bila tajuknya "Pelacur...."  

Pelacur bukan ayat yg sedap dibaca dan didengar.

Pelacur kerjanya mengangkang kasi jantan tuji sampai jantan keluar air, kemudian dapat duit upah.

Menatang apa pompuan pakai purdah bercerita bab pelacur?

Kerja bodo ini namanya, perbuatan melacurkan diri dgn menulis buku pelacur yg dapat duit hasil melacur beli nasik hasil melacur dan beli buku bab-bab pelacur sebab pelacur ada dimana-mana pelacur profession tertua di dunia sejak dulu pelacur dah ada selagi jantan ada air yg tersumbat jantan cari pelacur pala bana kau lah pelacur.... blalblabalba  bla bla blapelcur bla pelacur pelacur... bla bla


13 comments:

  1. Itu dia punya suka laa nak tulis apa pun. Dia tak sentuh pun kisah makbapak kau......... BODOH... menyibuk...... kaki sibuk, mulut cabuk...

    ReplyDelete
  2. Bhai LL...

    Abis lu ingat geng sorban tak terliur ka biler sabjek pelacuran nih diceritakan pada diorang.... Hahahaha .... meleleh air liur bhai.... Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti la terliuq...........
      pil kuda dah makan........
      kah...kah...kah...

      Delete
  3. Citet la sikit bang latar belakang....sata ni baru keluar dari hutan tak tahu hujung pangkal...tut tut dengar abang mencarut maki hamun sakan....sapa pompuan tu...yang saya dapat agak pompuan berfurdah yang masuk DAP tu la kut. Dia ada tulis buku pasal pelacur ke.....kandungan buku tu buruk sangat ke ...ajak orang berzina.....tak ada unsur-unsur nasihat supaya orang ramai menjauhi dunia pelacuran ke ....sebab tu abang mengamuk sakan yek....

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. baca lah dulu....dan hurai kat sini.....baru baca tajuk dah melenting....perkataan pelacur tu wujud.....sebab perkataan. kalau org uganda panggil pelacur tu lain bunyi nye.......hahaha lu kalut semacam jer bhai.....nak tanya ....pernah borak2 ngan pelacur tak?.......la napa malu plak....lu bukan tutuh pelacur tu....lu borak jer kan........hahah pelacur politik pon ramai skang ni bhai.....ok bhai,,,,,,jgn jadi pelacur blog plak .....lu kalut semacam........mcm ada udang sebalik purdah......kah kah kah

    ReplyDelete
  6. nama ana,, Matt Lacur bin KaplaVuttuh
    kerja ana kaddang2 promosi phil Qoddha kat TV3
    ana kenal sgt dgn Lenin & Karl Mark
    ana memang specialist koner baring U-turn bagai

    ana ada anak AYAM buat transang utk bg peransang
    bukan sengkek punya anak AYAM tau..7siris double ESOS

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kah!
      lu punya ayat memang tarbaek!

      Delete
  7. baca pun idak lg novel, nk komen bagai, amnde lu mat..
    cuba2 le bwk brtenang..

    ReplyDelete
  8. semua x adult+educated langsung.isu ni pun nk perbahas

    ReplyDelete
  9. Gitulah dunia....kebebasan yang disalah erti...berjuang ikut demokrasi...tadak beza dengan lain2.... gua pon hangin gak ngan persepsi org skrag....pejuangan dan pegangan ikot pala dia orang....sokong lu bro Libang Libu....sesekali kena carot jugak baru diaorg tahu yang kita mmg marah....

    ReplyDelete
  10. Relaxlah bro, marah marah pasal orang purdah tulis cerita. Baca dulu beb, buat kajian skit. Apa isi yang nak disampai penulis. Ade ke penulis ajak anak-anak dare jadi pelacur? Kalo cerita-cerita pelacur pun banyak. Ade macam bngga diri lak jadi pelacur. A.Samad Said pun tulis cerita tentang pelacur. Novelnya bernama Salina .Profesor A. Teeuw dan sesetengah sarjana mengangkat novel ini sebagai bertaraf antarabangsa. Sastrawan negara tu. Tapi lu jangan marah dengan tulis bagai pasal A. Samad Said. Kekadang kita benci tengok kudis kat muka orang tapi kudis tu pun ade kat muka kita, Ade nampak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dol, kalau mak sedara lu pakai purdah jilbab, masuk DAP/HAMNO kemudian menulis buku berjodol, 'Bapakku Mengongket Ibukku'.

      Tak sesuai. Kan?

      Lu kasi restu ka Dol?

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.