Friday, October 17, 2014

Kita Masih Terus Digentel Mat Saleh

Madu tualang power! Click here


Msia telah terpilih sbyk 3 kali menganggotai Majlis Keselamatan PBB, tahun 1965, '89-'90 & '99-'00.

Tahniah Malaysia!

Mula2 sekali, kita kena tau, jgn jadi pekak tuli. Majlis ini cuma rubber-stamp. Majlis ini ibarat seekor singa jantan yg telah dikloroxkan warna kulitnya, dicukur segala bulu dan dicabut giginya. Tak bagi pakai gigi palsu pun.

Kah kah kah kah!!!

Khabarnya dahulu, Bush terpaksa menelefon Mahafiraun utk mintak persetujuan mengebom Iraq.

Ketika itu khabarnya juga mengatakan Mahafiraun tgh makan dalam satu majlis di Jepun. Mahafiraun mintak Bush tunggu kerana dia tengah sodap mencekik. 

Kah kah kah kah!!! Sapa la yg reka cerita nih? Kah kah kah kah!!!

Selesai mencekik, barulah Mahafiraun menjawab panggilan Bush. Mahafiraun pun kompom la dgn Bush utk mengebom Iraq.

Nasib baik Bush telefon semasa Mahafiraun tengah gendang gendut tali kecapi perut kenyang senang hati.

Katakan la, Mahafiraun dapat call time dia tengah mencangkung merah-merah muka meneran sembelit? 

Kah kah kah kah!!!

Habis kita. Kah kah kah kah!!!

Kot-kot disuruhnya Bush, "bom lah dgn negara aku sekali!"

KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!!!!

6 comments:

  1. Kah kah kah...sebab tu UMNOH lingkup di kawasan yang rakyat pandai membuka blog...dan terus menang Di Felda, pendalaman Kuala Nerang dan Gua Musang .....

    Selagi TV3suku masih berupaya memainkan propaganda menipu orang kampong, selagi itulah UMNOH boleh cari makan. Berita TV dua tiga hari ni sarat dengan kisah Mesia dilantik menjadi anggota Majlis Keselamatan PBB........siap kau Israel

    Nak kelentong kata ekonomi di tahap cemerlang, rakyat sedang bergelut dengan kos sara hidup, nak jual FElDA, saham FGV merudum sakan, nak spin Belanjawan 2015, tengok Indek Bursa kita menjunam dan menjunam..... nak cerita pasal kejayaan skuad bolasepak kebangsaan, hancusss.... Nasib baik tiba giliran jadi Pak Pandir di Security Council...jadi Poyo Habis Mat Monggol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Manyak nengok blog bogel.. tu seronok undi papa lgbt
      kah kah kah kah

      Delete
  2. komen asrul ada kebenarannya .... selama ini UMNO dan puas menipu rakyat MALAYSIA ..... wahai rakyat MALAYSIA bangunlah dari tidur lena anda .....

    ReplyDelete
  3. Hebat kepala bana apa kejadah kalau terpilih di majlis keselamatan PBB cuma berperanan jadi pak hangguk! Ptuuuuh! Kah kah kah..

    ReplyDelete
  4. mjlis keselamatan pbb???...kah kah kah kah kah kah ..kapal selam pun takleh nak menyelam....kotak hitam mh17 pun bagi kat orang...keselamatan amendernyerrr...

    oh yer..ada sapa2 dah dengar apa isi dlm kotak hitam mh17 tu...sonyap jer..

    kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  5. kerja gentel..........
    kasi najib..............
    depan belakang digentelnya............
    kah...kah...kah.......

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.