Thursday, October 30, 2014

Baru Masuk Kandang, Aji Belum Masuk Jel

Madu tualang power! Click here


Nak sayu hapa ke bendanya?

Itu baru kandang. Bukan kandang orang salah pun. Baru kandang saksi. Kahkahkahkahkah!!!

Belum lagi masuk kandang jeriji 4x4. Belum lagi kena bilik gelap.

Belum kena tahanan tanpa bicara pun. Belum. Tak akan merasa la, jgn risau. Tak akan merasa makan nasik campur kuku macam Mat Sabu lah. Jgn risau.

Tak akan merasa kena tinju, kena arsenik, kena bogel. Jgn risau. 

Nak sayu pala bana hapa? Kah kah kah kah kah. Macam gitu dah sayu. 

Kalau dihantar ke Gaza, tercirit-birit cair ustaz nih. Kah kah kah kah KAH KAH KAHKAH!!!

12 comments:

  1. aji,

    seorang ulamak akhirat PAS telah letak jawatan dan keahlian PAS dan memburu syahid di syria. dan alhamdulillah dia ada tanda2 syahid insyaallah.

    tapi PAS pecat syuhada itu.

    kalau dibanding pengrobanan syuhada tu dgn masuk kandang saksi, bagaimana ye.

    kita diuji mengikut tahap kita, bukan jawatan kita dlm parti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru kandang saksi dah sayu...poooorah punya ustaaaat. Bodek jangan tak bodek

      Delete
  2. org2 PAS ni tak paham kot apa erti perjuangan... baru jadi saksi dah huru-hara... sbb selama ni islamik la sangat sampai tak ble kena tegur...

    ReplyDelete
  3. Sebab dia ta belajar menipu macam Hadi.Kalau dia menipu baru sah syahid dia.

    Ulama kelas dunia penipu. ..ha ha ha ke ke kau orang panjat pokok gantung bendera PAS dan kalau jatuh mati syahid.

    Ulama2 PAS sibuk membuat fitnah.Aku na tanya mana duit tabung Memali dan ta lupa duit kutipan Hasan Ali utk lawan kes tipu undi di mahkamah?

    Semasa Hadi jadi MB Trganu apa dia buat tentang ayah Pin

    ReplyDelete
  4. hampehnya blogger ni..gaya bahasa tiru cam hishamudin rais...mesti mati pucuk cam anak teruna tua tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba hang serah bini ka anak hang ka kat dia biaq kita tengok blogger ni mati pucuk ke tidak....jangan-jangan hang yang mati katak terkejut beruk kah kah kah....

      Delete
    2. Nak sedih sayu apa woittt...hang tuduh orang jual pil kuda, kena saman hang masuk la ke mahkamah buktikan bahawa pil kuda tu Din Ayam yang punya.......sayu konon pirahhh ustaz ngampu.......

      Delete
  5. Bhai LL...

    Hahaha..... Itu baru kena masuk kandang saksi.... walhal sebelum nih nak sekandang ngan lembu kondo tak sayu pon.... Hahahaha

    ReplyDelete
  6. siAYAM ada 7siri...reban/kandang tentu wokeh

    siKUDA jap2 FLY to kandang kat LONDON,,,tu yg sayu sesgt2 sgt2 sayu kaflaVuttoh tuu

    babi kat dlm kandang tuu RELEX jer, tak kecoh pon
    ...sempoi tapi sekali beranak sedozen
    takde sayu2 gitu hu huh hu

    ReplyDelete
  7. apb macai2 barua memuji muja bapak sgl barua..
    ayat 'sayuu' pon timbul mcm kelentik kering yg layuu

    masing2 lalok pilkuda lena/walaq dgn kerja fitnah fitnah fitnah

    ReplyDelete
  8. kes mcm ni kira perjuangan ke? belum lg kena isa atau ditumbuk dlm penjara atau lebih tinggi lg berperang lawan zionis. alahai

    ReplyDelete
  9. alee utoo punya kesayuan..kah kah kah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.