Wednesday, October 15, 2014

Anwar Ibrahim: "Aji, dah tak nak kawan ke?"

Madu tualang power! Click here




KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!!!
KAH KAH KAH KAH KAH!!! kah kah kah kah!
ZZZZZZ zzzzz zzzzzzzz zzzz ZZzzzz....
zzzzzz zzzz....

KAH KAH KAH KAH!!!!


10 comments:

  1. aji,,,,,,,,,,,,, ..... nanti kau masuk kat dalam.. bahhhrru aku dok kat situ ... kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. aji horse tablet...........
      kah...kah...kah.....

      Delete
  2. Bhai LL...

    Aji No Moto..... Hahahaha

    ReplyDelete
  3. ahklak.........
    ada ceramah pil kuda......
    kah...kah....kah.....

    ReplyDelete
  4. aji... boikot sama dewan rakyat ke.... tak wala' pada ydp parlimen ke.

    jgn mcm tu aji... nnti ydp gelar barua pulak.

    ReplyDelete
  5. Ini Aji tak boleh pakai punya loh....selalu cakap pusing-pusing maa ....aiayaa, susahlah ini macam.

    ReplyDelete
  6. aji bz men dam aji kot

    ReplyDelete
  7. Aji...itu pilkuda ada lg kaa?
    Sy mau satu kontena mau kasi sama itu BARUA..

    itu ari punya stok gua sudah abis...terlajak LARIS
    pasai lu punya promo itu TV3 manyak best!

    ReplyDelete
  8. dia tengah dok tunggu wahyu dari langit ataupun tunggu din ayam bagi green light

    ReplyDelete
  9. tolong jangan hina ulama pil kuda..kekeke

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.