Tuesday, September 30, 2014

Zuhdi dan Sperma Ajaibnya

Madu tualang power! Click here

Tak nampak lebam 2 bijik tu?
Hormat la sikit!
kah kah kah kah kah kah kah kah kah kahkah!!!

PAS dikata macam-macam sekarang ini.

Serba tak kena. Senyum nampak gigi kuning berkarat. Diam orang kata diam-diam bodoh. Buat muka garang, berguling-guling main taik orang ketawa.


Kalau budak2 muda Melayu sekarang dok memperlekehkan PAS, apalah nak diharapkan dari orang Cina & India?


Permasalahan ini telah dimaktubkan dgn jayanya oleh Tuang Presideng semasa ucapan berokar-baruanya dan ianya bertitik tolak bercambah dari idea haramzadeh Dr Zuhdi, seorang doktor pakar persenyawaan.

Inila rupa persenyawaan yg dicadangkan si Zuhdi

Dan ini pula rupa 'yahanu' PAS setelah cuba berguling-guling dgn HAMNO. KAH KAH KAH KAH KAH!! KAH KAH KAH KAH!!! Barai.

kah ka hkah kah kah kah kah
kahkakahkahhkahkah barai!

18 comments:

  1. sperma tu cari lobang hamno.....
    siapa wanita hamno tu......
    atau cari lobang juboq haramzadeh zuhdi.....
    kah...kah...kah.....

    ReplyDelete
  2. hahahaha memang terbaek..... geliga... geliga.... mmang pandai doktor ini mengkaji.. tidak sia2 jd org kuat pas....

    ReplyDelete
  3. SukuSamdol says .... pukimak zuhdi nih masih tak serik nak cucuk jarum lagi ke?

    ReplyDelete
  4. tak habis-habis tuduh geng ug nak tubuh k'jaan dengan amno...

    tak pernah jadik apa pun...

    tak wujud tah tidak geng ug nih...

    poodah!

    cheit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni bukan tuduh tanpa bukti.....ini ada bukti jelas dalam bentuk ucapan zuhdi lebam dahi al pil keldaihi....cuma tak ada 4 orang saksi saja yang menyaksika alat sulit PAS + TSKI masuk lubang HAMNO sebabnya PERZINAAN tu tak jadi kerana 2 "barua" yang mengintip perbuatan tersebut sempat buat hebuh....

      Delete
  5. Replies
    1. Kalau zuhdi ni dikira ulama', maka ramai lah ulamak boleh dicari di jalan belakang mati......matematik fail!

      Delete
  6. mana ada hina ulama, kita hina ular main dalam semak.

    ReplyDelete
  7. Slama ni pun org pas yg byk tlg pkr kt btg kali.. calon pkr x sokongan.. org pas jgk yg bantu calon pkr.. apa yg jd.. smua tu x nmpk.. yg nmpk busuk pas je.. aku sanggup pasang sebesar2 bendera gergasi pkr kt rmh aku yg mengadap jln raya.. aku org pas yg setia.. kecik hati aku korg hina pas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. benar sebelum ini.. tp isu MB selangor PAS dilihat boleh menyebabkan PR hilang selangor.

      setelah hilang Kedah Tganu dan Perak ditgn PAS, maka PAS patut perkuat parti utk tebus kembali kegagalan itu.

      jgnlah kurang 1 exco pun dh rasa dibuli.

      menukar khalid bukan seprti menjatuhkan Khalifah Daulah Islam yg sah. ditukar kerana ada masalah dlm pengurusan, itu adalah biasa.

      kita blh hujah mcm2 tp rakyat yg diam akan menentukan keputusan pilihanraya nanti. PAS boleh hujah wala dsb, tp rakyat selangor lebih tahu keperluan khalid digugurkan.

      Saidina Umar rdh juga pernah pecat Khalid Walid tanpa kesalahan, hanya pertimbangan strategi semata2. maka apakah Khalid Ibrahim yg bukan Khalid AlWalid tidak boleh diganti?

      ingat 4 negeri sebelum ini PAS menang pun ada titik peluh PKR dan DAP. tidak ada sapa nk buli PAS, tp PAS terbuli diri sendiri.

      Delete
    2. Salan bang...depa bukan hina PAS. Ramai yang sokong parti yang berteraskan Islam tersebut. Yang depa balun sekarang ialah pemompin PAS yang menganggap diri mereka ulama tersohor ke hulu hilir jaja ayat quran sampai berbuih mulht...solat hantuk dahi kuat-kuat biar lebam...tetapi dalam kehidupan sehari mengkhianati kawan.
      Tengoklah dr zuhdi tu....ada rancangan mahu bawa PAS bersetubuh dengan umno....abang sebagai pengikut setia PAS bolwh terima ke...saya lagi lama berjuang untuk PAS tapi saya tak boleh terima walaupin idea nak bersatu dgn umno ni datang dari hj hadi sendiri...

      Delete
    3. Iye btol.

      PAS tidak berubah. Pemimpin yg berubah. Dah ramai pakat nak ke laut.

      Delete
    4. pil kuda tu haram.......
      ramai dah dilingkupkan oleh tuan presideng......
      mai kita pakat ubah.....
      bagi hilang ketagih pil kuda....
      walaq pil kuda.....
      kah...kah...kah....

      Delete
  8. UG seperma hehehe

    ReplyDelete
  9. Krisis selangor menampak kan pas sebenar dan jg kelemahan ulamak main politik... Bukan nak merendah tetapi ingat ilmu Allah utk ulamak tu lengkap ke... Kalau xpaham sains mcmana nak buat keputusan berkaitandgnnya... Kalau lemah matematik politik maka ulamak akan di ketawakan.. Terimale hakikat kita xsempurna dan belajar menerima kenyataan ni...jgn pikirbkita sorang yg pandai.. Ilmu cuma kaya ilmu agama...ilmu politik belum tentu... Hasilnya amno ketawakan ulamak dan ditipu hidup hidup... Ulamak ug seronok sorang dan xlekang dari ditipu dr kentingan peribadi..pikir le wala ke mcm tu?

    ReplyDelete
  10. lu titik asid atah dahi........
    kah..kah...kah...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.