Tuesday, September 23, 2014

Ubat Yg Azmin Ali Cari, Tiada Di Pasaran

Madu tualang power! Click here


Kalau Azmin cari ubat kuat batin, banyaknya bersepah2 sampaikan tepi kolong pun org berjual-beli.

Ubat tahan mengantuk ada bermacam-macam. Boleh buat kerja opis sampai subuh.

Yang tak ada, ubat tahan sakit bila kerandut dipulas. Sakitnya bila kerandut dipulas hanya Khalid Kidex shj yg tahu azabnya. Kah kah kah kah!!!

Juga tak ada di pasaran ialah ubat tahan rasuah.

2 jenis ubat ini, Haron Din pun tak boleh buat. Kah kah ka hkah kah!!!

Panggil la jin hapa pun. Kah kah kah kah kah kah kah kah!!!!

Kuda terlebih telan pil kuda. Kah kah kah kah kah!!!

Kalau nak pekena pil kuda, boleh hello Hadi Awang. Dia tau kat mana port baek punyo pil kuda. 

Kah kah kah kah!!! KAH KAH KA HKAH KAH!!!

10 comments:

  1. Hantar Hadi ke hospital. Mungkin ada sakit mental

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuda betina mak hang, kuda jantan pak hang...yang dok keliling tu adik beradik hang...tengah tengok mak pak hang mengongkek....kah kah kah kah kah kah kah.....

      Delete
  2. lu lebihhhhh la bro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih tang mana broooooo....
      kah kah kah kah

      Delete
    2. lebih ting tong la bro..tu pon x tau ke?!.....

      Delete
    3. pil kuda brooooo....
      pil kuda.
      kah kha kah kah kah!
      telan dgn air jampi
      kah kah kh kah

      Delete
  3. Kalau azmin nak makan bubur asyura boleh jumpa dengan majlis syura pas. kah kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  4. Sat saja duduk atas kerusi mb.......
    Kerandut dah mula dipulas, dipicit
    Meleciaq.....
    Jadilah hamba hamno yg baik.....
    Kah...kah...kah...

    ReplyDelete
  5. Calling.....Calling.....
    sprm tolong masuk.....
    kah...kah...kah....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.