Tuesday, September 16, 2014

Time Hadi Berucap, Perwakilan Keluar.

Madu tualang power! Click here


Sebagai ahli politik yg telah merasa nasik campur Kamunting, bersama-sama anak muda main air kuning gatal dan juga telah merasa diaibkan dan difitnah, tindakan sekumpulan berukera yg keluar dewan ketika Mat Sabu berucap, apalah sangat....

Apa la sangat. Lontar batu la, kalau nak real. Baling plastik air la!

Apa la sangat dgn jawatan Timb. Presiden.

Tapi.

Akan tetapi.

Kalau time Hadi berucap, ada yg besar telor keluar dewan. Apa macam?

Bayangkan seorang timbalan ulama sedunia, bekas MB, ahli parlimen, YB diperlakukan sedemikian rupa?

Mari kita sama2 nantikan detik itu. Makin panas ni. Parti PAS semakin matang, ranum dan tunggu masa nak gugur, lembik terjelepek atas tanah!

16 comments:

  1. Salam,
    dari hati kecil saya. Saya tidak nampak golongan professional akan keluar Dewan. Mereka bukan dari jenis itu. Akhlak mendingdingi diri mereka, aqidah menjadi tunjang mereka. Ayuh kembalikan niat kita melihat Islam dipuncak nyata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah.. Kah kahhhh!!!! hebatnya puak-2 anwarinas a.k.a professional (lah sangattt)....
      Sebenarnya mereka bukan beraklak mulia atau sabar... tapi muslihat politik mereka mengatasi emosi... mereka gagahkan diri dari bertindak... kalau berbuat demikian juga, alamat mereka akan terkeluar dari jemaah seperti kucing kurap... ha ha ha!!!

      Delete
  2. Golongan yg kata rasa diri diaorang ulamak tu perasan kot. Kalau usia baru setahun jagung, jgnler masuk gelanggang sepak terajang politik.. Buek malu jer.. Hahahahha

    ReplyDelete
  3. Bodoh punya libang libu

    ReplyDelete
  4. Bro.... bukan nak kata tapi betul ker dan yang menulis ada ker kat situ. Nak buat fitnah senang sangat bro macam kes ni ler sedang tiada yang keluar beramai-ramai. Mat Sabu orang no.2 walau pun ada yang tidak suka tapi mereka masih hormat, ini bukan macam kes PKR bro. Memang ada yang keluar tetapi untuk bersolat dan betulkan urat, cerita itu hanyalah fitnah terhadap Mat Sabu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila dah berjaket sama......
      nampak mengarut...........

      Delete
  5. Sedih mengenangkan pas,., belum blh bersenang lena kawan,., kemenangan pun belum tercapai lg,.,tp lagaknye mcm dh berpuluh tahun memegang tampuk pemerintahan,..klu setakat itu je pemikiran org pas,., teman mohon maaf lah,.,

    ReplyDelete
  6. puak bahalol...........
    bau kentut hadi depa kata wangi........
    kah...kah...kah......

    ReplyDelete
  7. beriman tanpa ilmu ..ni la jadi nya..Allah nk menguji semua pihak ..istiqomah k

    ReplyDelete
  8. Bilangan keramonyet yang jeluar dewan masa Mat Bronson berucap cuma 50 ekor. Yang tinggal dalam dewan lebih 500....

    So ...50 monkeys against 500 over real fighters....kick their asses far far away bro.....bior terpelanting kopiah deng ayang

    ReplyDelete
  9. sesuai dengan nama, libang libu...biasanya orang mukmin tak libang libu....

    ReplyDelete
  10. Tindakan TGHH yang betuiiii...... Mengapa nak dimarahkan beliau...
    Ini semua angkara Anwar, Lim Kit Siang dan Mat Sabu yang dapat gaji RM50,000 sebulan dari Lim Guang Eng Pening . Hang dapat APA ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hujah fala vutoh....
      Kah...kah....kah

      Delete
  11. Presiden busuk.. Memalukan jemaah. Cemar islam..

    ReplyDelete
  12. Tak yah gadoh marah2 dengan tuang presiden tu. nanti sampai masa kita buang jauh2 puak ug terengganu dan msu dengan tuang presiden sekali.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.