Sunday, September 28, 2014

Seorang Barua PAS Selangor

Madu tualang power! Click here


Dah penat maki-hamun PAS. Setelah lengkap kamus DBP mengata itu ini kpd PAS.

PAS kuda DAP. PAS dah jadi macai DAP. PAS tidur sebantal dgn DAP.

Tapi akhirnya dia pulak jadi jurucakap PAS. Kah kah kahkahkah kah!!!

Kalau nak kenal barua, inilah orangnya.

Sapa-sapa yg wala' sangat tu, pi cari Tuan Presideng.

Bagi tau kat dia, "kami dah jumpa barua, tapi brokar belum lagi boss" Kah kah ka hkah!!

Dulu penat kita angkat Khalid, skrg mari ramai2 angkat Noh.

Idop Melayu! Idop Melayu! Kah kah kah kah!!!

10 comments:

  1. Bhai LL...

    Lu dah jumpa BARUA.... Tapi gua dah jumpa BROKER .... Dier beli keter BMW 7 Series pada harga bawah pasaran.... Ini BROKER bhai.... BROKER,.... Hahahaha

    ReplyDelete
  2. kan dah mendapat....... ulama yg berbicara guna kepala lutut....

    ReplyDelete
  3. Gua pon dah mula 'high'..stim..
    Ha ha ha wa dah TERANSANG
    sbb wa dpt duduk kat PERANSANG

    klu wa BUKAN menantu Tuang Presideng
    tarak sape pon yg akan stim n TERANSANG

    Skrg wa baru jd BROKER juai kete
    sikit hali lg wa mau join cari gali minyak mcm SAPURA kencana!

    SAPURA kencana itu anak bekas Presideng/umno punya
    wa menantu Presideng tentu boleh join..hu hu hu

    ReplyDelete
  4. Dei macai , lu punya fitnah pasal bmw7 sudah terbongkar. sekarang lu golek2 sendiri masuk kubur dan kambus sendiri !

    ReplyDelete
  5. aku ingat brokar ni jual ayam ropenya niaga keta...hebat2 ular mak PAS bwh generasi Tuang Presideng

    ReplyDelete
  6. Ceramah hamPAS aku g, tp aku xnk derma dah.

    Derma jihad kunun tp pemimpin pakai kete mewah

    ReplyDelete
  7. Broker rupernyer... ingat jual ayam jer... Ulama sekrang kena bergaya baru org pandang

    ReplyDelete
  8. noh 2 kelentit kering.............
    kah...kah...kah.....

    ReplyDelete
  9. rocky the great brown flesh vibrator says: haku pong herang..Din "Menantu Dia" Hayam tu keje jual hayam ke? kalo Nantu TGNA yang jaga kontrak2 tu ok la sebab dia practicing engineer, Din Hayam ape keje propesional die? pening haku..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.