Sunday, September 21, 2014

Nik Abduh Tukang Bukak Baju

Madu tualang power! Click here


Setinggi mana pun ilmu anak TG Nik Aziz iaitu Nik Abduh, itu tidak menjanjikan kemenangan di kerusi yg ditandinginya baru2 ini.

Org pangkah dia sebab dia dari PAS dan yg kedua dia anak Nik Aziz.

Try lah kalau telor dah besar sangat bertanding macam Tuan Guru Berudu Broheng Ali, bertanding tiket bebas.

Atau nak kasi stim lagi, masuk HAMNO dan tengok macamana HAMNO melayan ustaz yg ada janggut sejemput dan pakai ketayap putih. Usahkan nak dapat peluang bertanding, peluang nak baca doa makan pun belum tentu! Kah kah kah kah!!!

Cuba letak Mat Taib bertanding mana2 kerusi atas tiket PAS. Mat Taib boleh menang. PAS memberi kekuatan kepada calon2nya.

Jadi, kita sekalian umat berasa tersipu-sipu la sikit bila anak Niz Aziz yg bergelar ustaz, buat cerita bukak baju!

Appa raa!!!

Woi! kamu tu ustaz, buat la perbandingan yg elok sikit bunyinya. Sebagai contoh, umpama "bukak pintu rumah luas2" Pun boleh, kan?

Kuat sangat ber'anta-ente', cakap Arab sana-sini, hinggakan bidalan, peribahasa, perumpamaan bahasa sendiri tak reti nak guna.

Appa raaa!!!

Kalau Zuhdi dah sanggup jadi doktor mensenyawakan PAS+HAMNO+TSKI+exPKR,
manakala Haron Din dah kompom arkitek yg menyediakan bangunan utk persenyawaan itu,
tak kan la Nik Abduh punya la low-class nak jadi tukang bukak baju? Kah kah kah kah!

Sekarang ni, sapa nak jadi barua? Cakap, sapa barua??
Kah kah kah kah kah!!!

3 comments:

  1. Dia dah belajar agama suruh dia belajar politik pulak..Cian aku nengok Abduh ni.

    ReplyDelete
  2. seekor barua ug...........
    kah...kah....kah.....

    ReplyDelete
  3. KESIAN TUAN GURU YANG DIHORMATI JUGA TIDAK DAPAT MENDIDIK ANAKNYA SENDIRI. FIKIR2KANLAH

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.