Thursday, September 25, 2014

Mari Kita Supply Petrol Kepada Azmin Ali

Madu tualang power! Click here

Simbah petrol! Simbah lagi! Kah kah kah!

Bakor je Asang Ali tu. Kah kah kah kah!

Manusia ntah hapa ke bendanya Asang Ali ini kita pun tak tau. Kah kah kah!!!

Bro, boleh ulang sekali lagi?
Mengata bini orang kena kongsi bukan kes kecik. Ini berat. Ini kacau. Bukti tak ada.

Mengikut pemahaman aku, ini dah masuk bab qazaf.

Bab ini aku tak mau tulis banyak2.

Kang aku plak kena qazaf. Kah kah kah kah!


9 comments:

  1. Mulut orang ini manis tapi hatinya terlalu busuk. Kami yang kelas bawahan ni pun faham dengan ayat yang dikatankan itu tapi dia boleh buat dekkk aje. Jenis orang yang bertopengkan agama laa. Dah tuduh orang namun masih belum mohon maaf. Mudah2an dijauhkan orang ini dari menjadi bapak mertua saya....

    ReplyDelete
  2. Hi, its fastidious post regarding media print, we all understand media is a great source of information.

    My web site; Garcinia cambogia miracle Reviews

    ReplyDelete
  3. SEMUA politicians mcm ni. Bnyk contoh, nak pulak dlm krisis sgor. Contoh, dap tony pua melangit puji mb khalid, sat lagi dah hentam kawan tu.
    Politk oh politik

    ReplyDelete
  4. Very nice post. I just stumbled upon your blog and
    wanted to say that I have really enjoyed
    surfing around your blog posts. After all I'll be subscribing
    to your rss feed and I hope you write again very soon!

    Feel free to visit my blog ... Garcinia Direct Review

    ReplyDelete
  5. It's amazing to visit this web site and reading the views of
    all friends about this post, while I am also zealous of getting experience.


    Here is my blog post :: Relift Advanced Reviews

    ReplyDelete
  6. Your method of telling everything in this post
    is in fact pleasant, all be capable of without difficulty be aware of it,
    Thanks a lot.

    My website ... Natural Green Cleanse Review

    ReplyDelete
  7. You can drive big rigs, monster trucks, dirt bikes, pickups, and ATVs in a huge
    collection of races and racing types. A quite tennis mind allows your performance to flow from creativity.
    Preparing can be a tricky task in legitimate existence and whilst computer video Family Guy
    The Quest for Stuff Hack variations are less complicated
    they can however be fairly technical.

    my blog post family guy game cheats

    ReplyDelete
  8. Hello, after reading this awesome piece of writing i am
    also delighted to share my experience here with friends.


    Stop by my webpage: Relift Advanced Reviews

    ReplyDelete
  9. Hantu hidung......
    Video murtad....
    Jahat.......
    Kah...kah...kah...


    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.