Thursday, September 25, 2014

Mari Kita Supply Petrol Kepada Azmin Ali

Madu tualang power! Click here

Simbah petrol! Simbah lagi! Kah kah kah!

Bakor je Asang Ali tu. Kah kah kah kah!

Manusia ntah hapa ke bendanya Asang Ali ini kita pun tak tau. Kah kah kah!!!

Bro, boleh ulang sekali lagi?
Mengata bini orang kena kongsi bukan kes kecik. Ini berat. Ini kacau. Bukti tak ada.

Mengikut pemahaman aku, ini dah masuk bab qazaf.

Bab ini aku tak mau tulis banyak2.

Kang aku plak kena qazaf. Kah kah kah kah!


3 comments:

  1. Mulut orang ini manis tapi hatinya terlalu busuk. Kami yang kelas bawahan ni pun faham dengan ayat yang dikatankan itu tapi dia boleh buat dekkk aje. Jenis orang yang bertopengkan agama laa. Dah tuduh orang namun masih belum mohon maaf. Mudah2an dijauhkan orang ini dari menjadi bapak mertua saya....

    ReplyDelete
  2. SEMUA politicians mcm ni. Bnyk contoh, nak pulak dlm krisis sgor. Contoh, dap tony pua melangit puji mb khalid, sat lagi dah hentam kawan tu.
    Politk oh politik

    ReplyDelete
  3. Hantu hidung......
    Video murtad....
    Jahat.......
    Kah...kah...kah...


    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.