Sunday, September 28, 2014

JAWATAN KOSONG: Tukang Baca Doa Makan di Bangunan Perangsang

Madu tualang power! Click here

Gambor sebelum

Tukang baca doa makan yg bertugas sekarang dah nak resign.

Ini kerana tukang baca doa sekarang dah buat untung atas angin ESOS dan buat part-time jual kereta terpakai. Makan besar.

Dia boleh dapat BMW RM70k kemudian mekap-mekap sikit, jual RM200k. Dari celah mana, bucu mana dia kutip RM70k sebijik, hanya bapak ayam dan ibu ayam dia sahajalah yg tahu.

Kah kah kah kah!!!

Bye-bye dunia baca doa makan dan dunia jual ayam.


Keutamaan akan diberikan kepada calon;

1) Pakai ketayap 24 jam. 
2) Hafal banyak istilah Arab. Umpamanya muktamar, ana, ente, unta, kaldai, wala' dsb. Tak reti cakap pun tak apa.
3) Bekas murid Haron Din. 
4) Selain petah baca doa makan, boleh juga baca jampi halau jin. 

Sebabnya, di Bangunan Perangsang dah ramai kena sampuk polong.

Polong bukan sebarang polong, tapi polong berkabel.

Polong kabel voltan tinggi. Kah kah ka hkah!!!

Sila ajukan permohonan anda ke:
perpaduangfalavutohkelentitkering@gelimail.com

Gambor selepas

10 comments:

  1. Agak2x la, aku pun xtau pasal keta, tapi kalau betul tu gambor sebelum n selepas, nmpk sangat siDin Ayam ni kelentong besar,

    ReplyDelete
  2. Doa Makan Besau ke Makan Kecik ??? Nasi Arab ke Nasi Kandar ???

    ReplyDelete
  3. dia kata ada kepakaran dlm kereta........
    kah...kah...kah.....
    kalau pakar kelentong......
    wajib percaya.........
    kepakaran lancau............
    kah...kah...kah....

    ReplyDelete
  4. dengki ke??tu la melayu hati busyuk....

    ReplyDelete
  5. tu la melayu..dengki tak abis2....

    ReplyDelete
  6. mb baru dah angkat sumpah..din ayam takkan tak faham..bila nak angkat kaki..din temerloh pun takkan tak faham jugak

    ReplyDelete
  7. rocky the great brown flesh vibrator says: haku heran sampai sekarang.. sape manusia "Din Ayam" nih? apa signifikan dia dlm pulitik Malaysia & Incheon? apa hubungan dia dengan Kiki CDM25? pening haku..

    ReplyDelete
  8. Budaya tuduh menuduh, fitnah memfitnah.dan mencipta fitnah memang pusaka turun menurun Melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kira mahkluk...
      Tuan presideng lagi terserlah penglibatannya Buat fitnah.....
      Kah...kah...kah...

      Delete
  9. wal fadang fasirunn..tumpuk tumpuk taik hunta lah..hahahadi

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.