Thursday, September 4, 2014

Jangan Main Dalam Gelap

Madu tualang power! Click here

Ini yg sepatutnya PAS lakukan sejak dari awal krisis Khalid Kidex timbul. Jangan main dalam gelap.

Ini baru dikatakan anak jantang. Gentlemeng. Mengaku. Berterus terang bahawa PAS juga berahi terhadap kerusi MB Selangor.

Kita sebagai ahli bawahan tidak pernah berasa was-was kencing tak lawas terhadap kepimpinan PAS Selangor.

PAS Selangor diterajui nama-nama besar.

Cumanya, jangan main dalam gelap.

Jangan lagi buat perangai hantar rombongan meminang Ku Li dalam gelap. Kah kah kah kah!!!

Sekurang2nya kita tahu, lega sikit kepala Din 'reban' Ayam. Kah kah kah kah!!!

Jangan main sorong sentap. Kah kahkah!

18 comments:

  1. PAS ni kononnya jadikan Quran sebagai asas perlembagaan... tapi dalam isu MB Selangor ni Ulama @ ustaz serban besar dan kopiah putih ni cakap berbelit dan lidah bercabang..@ cakap blawok @ kaki lebong!

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang betul Pas jadikan Quran sbg perlembagaan parti.apa kena mengena perlembagaan Pas dgn isu MB selangor ni.awat semua pemimpin Pkr dan Pas maksum ka.

      Delete
  2. sampai mati pun saya tak suka orang luar jadi MB selangor... selangor milik orang selangor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau duduklah dalam Selangor,jangan keluar2 ,biar kau jadi kera tak sumbang.kah.kah.kah

      Delete
    2. orang yg taksub mcm anda x de tmpat dlm dunia hri ni, Selangor ni milik Allah, seemua manusia berhak menikmati hidup, berpolitik, bersosial ,bergiat dlm ekonomi asalkan dibenarkan undang2 dan perlembagaan Selangor, saya yakin sampai mati pun hasrat anda itu x kan tercapai....

      Delete
    3. mati tanam sebelah sultang kavita.....
      kah...kah....kah....

      Delete
    4. habis tu..bini ko tu orang mane? hahaha

      Delete
  3. bila pas nak gugurkan perkataan islam dari akronim pas? saya cadang hadi tukar kepada, parti aku sorang...tuang presideng cakap, sumer kena wala...

    tuang presideng suruh khianat...ahli wala la jugak...kerja blogger, spin cerita pas layak jadi mb sebab banyak kerusi / sultan yang pilih...kahkahakah...

    walawalawalaueeyyy...

    ReplyDelete
  4. nak harapkan pkr perintah boleh blah..bos sendiri pn x caya dgn anakbuah...
    sokong pas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau sokonglah Pas tu sehingga kau jadi Din Itik

      Delete
    2. amat betul din itik.....
      kah...kah...kah....

      Delete
    3. aku sokong anonymous.mcm mana nak harap pkr perintah,kebanyakkan perangai pemimpin depa pun sama dgn umno.bukan ka kebanyakkan depa dari kalangan umno yg kecewa.

      Delete
    4. jangan terlalu taksub dengan Pas,ingat terengganu dulu pas perintah pas tu apa jadi,budak tadika pun dia hambat,masa tu Haji Hadi jadi MB. lepas tu kedah pun menerima nasib sama macam terengganu.punah ranah.kali ni PAS NAK MB selangor pulak.nanti lagi punah ranah.

      Delete
    5. jika adun pas jadi mb selangor yg baru, aku harap pas akan lebih agresif dalam melaksanakan hukum hudud di selangor. UMNO tak boleh menentang lagi kerana umno sokong pas jadi mb. hukum hudud mestilah dilaksanakan dgn seadil2nya tanpa kira derajat sama ada sultan, tun,dato, tan sri atau rakyat biasa

      Delete
  5. yang suka main dlm gelap........
    hanya mat stopa.........
    tertinggal spenda......
    cilakang..........
    kah...kah....kah....

    ReplyDelete
  6. Kesian aku tengok orang Malayu...

    Tak habis-habis lagi "mabok KetUm"!

    ReplyDelete
  7. Anon11.27 Anak buah siape tu ?

    ReplyDelete
  8. Sokong PAS...kalau hudud tak jadi hukum di selangor...hukum balik PAS... dalam pru14 nanti. Biar jadi PSS prti sarang setan

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.