Friday, September 26, 2014

Dr Halimah Tidak Pelahap

Madu tualang power! Click here



Syukur la masih ada 3 kerusi Exco. PAS tidak pelahap.

Syukur Iskandar the Cool Guy masih kekal. PAS bukan pelahap sangat pun.

Cumanya tak ada Semangat Pakatan la. Semangat tu hapa? Kah kah kah kah

Semangat padi. Semangat umbut kelapa? Semangat batu belah batu bertangkup? 

Kalau masih nak main semangat sana, semangat sini, panggil Haron Din la.

Dia pakar jin, orang halus dan perkara semangat-semangat ni lah. Kah kah kah kah

Cuma kami rakyat marhaen nak tau,selepas digugurkan dari exco;

Dapat tak pencen?

Kah kah kahkah!

6 comments:

  1. Biar betol Dr, baru skrg nak cakap pasal semangat pakatan.
    Masa nak tukar mb tu nape tak ingatkan kat Hj Hadi pasal semangat setiakawan?

    ReplyDelete
  2. pompuan tak layak jadi ketua...ni fuckawa tok presideng hukumnya masuk neraka

    ReplyDelete
  3. Bhai LL ...

    Kalo sepenggal jadi EXCO .. dah layak dapat pencen full package sampai mati... Pencen ADUN, Ahli Parlimen dan EXCO nih bukan bayar separuh harga..... Hahahaha

    Itu semua bukan pelahap tue.... tak percaya tanya Zulkifli Nordin... Hahaha

    ReplyDelete
  4. dah kena batang hidung baru terkejut cakap pasal 'semangat pakatan'. Akai ada ka? jika pas tak berdegil masalah mb ni tak jadi melarat macam sekarang. Perasan hebat. Pengkalan kubor...memang terus berkubor engko. Lps ni jika tak reti nak duduk baik2 dlm pakatan...percayalah bungkus pas ni dlm next election.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju 200%. Tak padan org pas perempuan pulak tu..... hei pas kata perempuan Tak blh jadi pemimpin oi, dduduk rumah jaga laki

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.