Saturday, September 27, 2014

Daroyah Alwi Cap Naga

Madu tualang power! Click here

Dr Wan Azizah pun cap naga menurut Mat Rahmat.

Cap naga bermaksud berketurunan Cina. Condong kepada Cina. Pendek kata, trojan DAP lah.

Habis Mahafiraun tu trojan MIC lah? Kah kah kah kah!!!

Nama Daroyah ni memang tak boleh pergi jauh. Kalau ada pertandingan nama sedap, nama Daroyah mungkin dalam 5 tercorot. Kah kah kah kah!!

Tapi, tengok la orangnya. Doktor weh... I am always in awe of doctors. Turns me on. Kah kah ka hkah!!

Tengok la orangnya, putih melepak macam ubi kayu rebus lah. Kah kah kah!!!


Kalau macam ini, jangan salahkan anak muda ramai lari pergi pembangkang. Kah kah kah kah!

3 comments:

  1. ayat hang macam barua je , kah kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  2. gambar bawah macam seekor beruk india.............
    pi mana lembu2 dia..........
    kah...kah...kah....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.