Thursday, September 11, 2014

Dahi Lebam Ada Banyak Jenis

Madu tualang power! Click here

Tak kisah la apa pun, UG ka Uji ka, jin tak jin, U-turn tak U-turn, kah kah kah!!!

Dah muak. Dah byk sgt pendekar ntah dari ceruk mana, tetiba keluar dalam Malaysiakini.

Kita pun naik hairan, naik musykil. Sikit punya pasal, halau, 
hang tak suka, hang keluar parti, 
get out, 
tak setuju dgn si anu, pergi cari si ani
Dah macam HAMNO la. Kah kah kah!!!

Kita sebagai ahli marhaen bawahan cuma nak tanya, Muktamar PAS bila nak berlangsung ni?

Rasa macaaaaaam dah dekaaaaat sangat. Kah kah kah kah!!!

Ketua Pemuda PAS Sekijang - Dahi lebam

Doktor Persenyawaan PAS+TSKI+HAMNO+ex-PKR
Dahi lebam 

Dahi lebam plastik merah.
KAH KA HKAH KAHKAHKAH!!!

Ramai lagi dahi lebam yg tak sempat aku muat-naikkan gambar2 mereka.

Diharap bersabar. Teruskan menonyoh! Kah kah kah kah!!!

4 comments:

  1. Sebelum ni aku mensyaratkan anak perempuan aku klau cari laki mestilah tidak tinggal sembahyang 5 waktu sehari tapi hari ini aku tambah lagi 1 syarat. Selain mesti yg sembahyang 5 waktu sehari, jangan berlaki yg dahi lebam berkematu cam mamat2 kat atas tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak ko bagi mat rempit jelah

      Delete
  2. Sama-sama lihat & perhatikan seseorang yg betul tawaduk serta warak adakah dahi mereka-mereka tu lebam ??? Wallahhua'lam..

    ReplyDelete
  3. agaknya dahi lebam sekijang kerana kuat goyang kerandut ......
    ni la sekor lagi buta perut terlebih wala pada presideng.........
    kah...kah...kah.....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.