Sunday, September 21, 2014

Azmin Anak Angkat Mahafiraun

Madu tualang power! Click here



Dalam mesyuarat, khabarnya ada yg patah urat belikat, putus urat kentut, pecah salur darah ke kepala, benjol-benjol, lebam-lebam jangan ceritalah dan ada yg biru lebam kerana oksigen lambat sampai ke kepala. Cuma tiada yg putus nyawa.

Khabarnya juga tuang presideng pun berpeluh berjeruk melayan angin ADUN PAS Selangor.

Ini kerana gara-gara nak bubuh jugak nama Azmin Ali. Entah apa yg dia berkenan kat Azmin kita pun tak tau. Entah apa yg dia nampak molek pada Azmin, dia sorang yg tau. Mungkin dia juga tau Azmin itu anak angkat Mahafiraun.

Nasib baik belum bubuh, baru gara-gara, baru cadang-cadang.

Tup-tup, sekarang ini satu Malaya ada hangin langsuir bertiup bawak bala, 'Azmin akan jadi MB! Azmin akan jadi MB!'

Aik?!? Palabana hapa nih? Hari tu kata dah tak ada nama Azmin?!? Mana datang ni??!?

Jawapannya dari Terengganu. 

Kerajaan langit Ayoh Ping yg berpusat di Terengganu yg hantar nama Azmin. Hantar melalui angin pus-pus.

Kah kah ka hkah ka hkah!!!!

3 comments:

  1. Alasanya hj hadi wala' dgn rajo yg juga wala' dgn toghut ameno!

    ReplyDelete
  2. Presiden PAS pesakit mental sorang pom dop sedor

    ReplyDelete
  3. si hamlau kaki kelentong.........
    hadi wang pulus.........
    kasi menantu kenyang........
    ularmak celaka..........
    kah...kah...kah....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.