Tuesday, September 30, 2014

Zuhdi dan Sperma Ajaibnya

Madu tualang power! Click here

Tak nampak lebam 2 bijik tu?
Hormat la sikit!
kah kah kah kah kah kah kah kah kah kahkah!!!

PAS dikata macam-macam sekarang ini.

Serba tak kena. Senyum nampak gigi kuning berkarat. Diam orang kata diam-diam bodoh. Buat muka garang, berguling-guling main taik orang ketawa.


Kalau budak2 muda Melayu sekarang dok memperlekehkan PAS, apalah nak diharapkan dari orang Cina & India?


Permasalahan ini telah dimaktubkan dgn jayanya oleh Tuang Presideng semasa ucapan berokar-baruanya dan ianya bertitik tolak bercambah dari idea haramzadeh Dr Zuhdi, seorang doktor pakar persenyawaan.

Inila rupa persenyawaan yg dicadangkan si Zuhdi

Dan ini pula rupa 'yahanu' PAS setelah cuba berguling-guling dgn HAMNO. KAH KAH KAH KAH KAH!! KAH KAH KAH KAH!!! Barai.

kah ka hkah kah kah kah kah
kahkakahkahhkahkah barai!

Saari Sungip Lawan Tauke

Madu tualang power! Click here



Ini boleh mendatangkan amarah. Kah kah kah kah! Ini perli. Ini sudah dikira tidak wala'.

Jangan sebut mati. Orang nak hidup lama menongkat dunia. Kah kah kah kah! 

Member baru keluar hospital Turki. Kah kahkahkah!

Benang jahit luka pun tak bukak lagi. Kah kah kah!

Baru nak buka seutas, keluar berita sorang dah nak jadi calon DAP.

Baru cuba-cuba sekali lagi nak buka seutas, seorang dah kena terajang di Penang.

Kah kah kah kah!

Monday, September 29, 2014

Filem Tanda Jamban

Madu tualang power! Click here


Aku bukan kaki wayang. Apatah lagi nak pergi menonton filem tempatan. Mintak mahap Dol, belanja free pun aku tak nak.

Trend filem sekarang ialah filem gangster, filem hantu & filem Mat Rempit. Macam haram.

Pukul sana pukul sini, berdarah-darah tergolek dog mayat merata-rata. 

Filem hantu polong, jelmaan naga jelmaan harimau katak kambing kaldai, semua ada. 

Juga tak ketinggalan filem bawak kapcai laju-laju makwe bertenggek di belakang, kemudian sampai rumah terus mengongkek, tak lama kemudian kecoh mak bapak tahu. Tak berapa lama bunting. Lepas tu buang anak haram dalam parit.

Kah kah kah kah!

Art imitates life. Apa dalam panggung itulah yg berlaku di luar panggung.

Filem karya tinggi umpama Ranjau Sepanjang Jalan tak ada sapa selera nak buat. Rugi.

Jadinya, fala vutoh hapa buat filem drama, sejarah, kemanusian dan aplancaw lagi? Sapa nak tgk?

Tanda Putera ini filem kompom rugi. Memang rugi pun. Kah kah kah! Ianya difilemkan kerana mendapat bantuan kerajaan. Kalau nak guna duit dia & mak bapak dia, haram tak dibuat.

Dah jadi filem Tanda Tanya Filem Bangang Hapa boleh rugi? Kah kah kah kah!

MAS Umpama Perempuan Bunting 9 Bulan

Madu tualang power! Click here


MAS adalah syarikat besi buruk seperti mana Proton.

MAS seperti mana Proton ilham berahi Mahafiraun, mencatatkan rugi, rugi, rugi, setiap tahun. Mungkin sampai kiamat.

MAS ini umpama seorang ibu muda mengandung 9 bulan. Letih. Penat. 
Dah tak larat, cuma menunggu hari.

Tapi,
bapak datang nak seround lagi,
anak-anak masih nak bermanja bernakal,
langsuir pun turut datang. Darah org bunting ni sedap katanya.

Anak-anak ingin bernakal bermanja ini umpama kerenah kakitangan la. Letih melayan. Tapi perkara kecik. Boleh handle.

Langsuir polong hantu raya pula datang dlm bentuk Petron. Kita tak tau berapa anak Mahafiraun bedal duit MAS.
Langsuir katering. Nasi lemak RM45-00 satu, hotel 9 bintang pun tak buat kerja gila ni. Mampuih!
Langsuir cuci tayar, cuci tingkap, cuci pramugari, cuci jamban kapal terbang dsb.
Macam2 jenis langsuir polong.
Golongan ini yg haramzadeh.

Tapi yg paling haramzadeh ialah si bapak. Tak cukup dgn langsuir Petron, bapak yg dah tua ganyut masih lagi sekali-sekala datang mintak satu round. Kah kah kah!!!

Makan kari kambing bro. Kerala mari bro. Kah kah kah! Nafsu tinggi bawak masuk kubur. 

Sunday, September 28, 2014

JAWATAN KOSONG: Tukang Baca Doa Makan di Bangunan Perangsang

Madu tualang power! Click here

Gambor sebelum

Tukang baca doa makan yg bertugas sekarang dah nak resign.

Ini kerana tukang baca doa sekarang dah buat untung atas angin ESOS dan buat part-time jual kereta terpakai. Makan besar.

Dia boleh dapat BMW RM70k kemudian mekap-mekap sikit, jual RM200k. Dari celah mana, bucu mana dia kutip RM70k sebijik, hanya bapak ayam dan ibu ayam dia sahajalah yg tahu.

Kah kah kah kah!!!

Bye-bye dunia baca doa makan dan dunia jual ayam.


Keutamaan akan diberikan kepada calon;

1) Pakai ketayap 24 jam. 
2) Hafal banyak istilah Arab. Umpamanya muktamar, ana, ente, unta, kaldai, wala' dsb. Tak reti cakap pun tak apa.
3) Bekas murid Haron Din. 
4) Selain petah baca doa makan, boleh juga baca jampi halau jin. 

Sebabnya, di Bangunan Perangsang dah ramai kena sampuk polong.

Polong bukan sebarang polong, tapi polong berkabel.

Polong kabel voltan tinggi. Kah kah ka hkah!!!

Sila ajukan permohonan anda ke:
perpaduangfalavutohkelentitkering@gelimail.com

Gambor selepas

Seorang Barua PAS Selangor

Madu tualang power! Click here


Dah penat maki-hamun PAS. Setelah lengkap kamus DBP mengata itu ini kpd PAS.

PAS kuda DAP. PAS dah jadi macai DAP. PAS tidur sebantal dgn DAP.

Tapi akhirnya dia pulak jadi jurucakap PAS. Kah kah kahkahkah kah!!!

Kalau nak kenal barua, inilah orangnya.

Sapa-sapa yg wala' sangat tu, pi cari Tuan Presideng.

Bagi tau kat dia, "kami dah jumpa barua, tapi brokar belum lagi boss" Kah kah ka hkah!!

Dulu penat kita angkat Khalid, skrg mari ramai2 angkat Noh.

Idop Melayu! Idop Melayu! Kah kah kah kah!!!

Saturday, September 27, 2014

Daroyah Alwi Cap Naga

Madu tualang power! Click here

Dr Wan Azizah pun cap naga menurut Mat Rahmat.

Cap naga bermaksud berketurunan Cina. Condong kepada Cina. Pendek kata, trojan DAP lah.

Habis Mahafiraun tu trojan MIC lah? Kah kah kah kah!!!

Nama Daroyah ni memang tak boleh pergi jauh. Kalau ada pertandingan nama sedap, nama Daroyah mungkin dalam 5 tercorot. Kah kah kah kah!!

Tapi, tengok la orangnya. Doktor weh... I am always in awe of doctors. Turns me on. Kah kah ka hkah!!

Tengok la orangnya, putih melepak macam ubi kayu rebus lah. Kah kah kah!!!


Kalau macam ini, jangan salahkan anak muda ramai lari pergi pembangkang. Kah kah kah kah!

Friday, September 26, 2014

Gambar Yg Boleh Membuat Tidur Tak Berapa Nak Lena

Madu tualang power! Click here

Kalau orang tua, boleh tak berapa nak lelap. Baru nak lelap, terbayang muka dia. Kah kah kah!

Tutup dgn bantal, masuk bawah selimut, bergulung bawah tilam pun nampak jugak. 

Seram wa cakap lu. Kah kah kahkah!!!

Gambar ini boleh dilekat dalam kereta untuk kasi hilang mengantuk. Terutama utk musim perayaan.

Boleh juga disuakan kpd anak kecik yg susah nak berak. Tgk gambar ni, tercirit-cirit berterabur! 

KAH KAH KAHKAHKAH KAH!!!!


Seram tak? dia lambai-lambai tu.
Kah kah ka hkah kah kah kah!!

Dr Halimah Tidak Pelahap

Madu tualang power! Click here



Syukur la masih ada 3 kerusi Exco. PAS tidak pelahap.

Syukur Iskandar the Cool Guy masih kekal. PAS bukan pelahap sangat pun.

Cumanya tak ada Semangat Pakatan la. Semangat tu hapa? Kah kah kah kah

Semangat padi. Semangat umbut kelapa? Semangat batu belah batu bertangkup? 

Kalau masih nak main semangat sana, semangat sini, panggil Haron Din la.

Dia pakar jin, orang halus dan perkara semangat-semangat ni lah. Kah kah kah kah

Cuma kami rakyat marhaen nak tau,selepas digugurkan dari exco;

Dapat tak pencen?

Kah kah kahkah!

Selamat Datang Mat Itam Nigeria!

Madu tualang power! Click here


Ranking universiti Msia tiap2 tahun turun.

Tak kan student Finland, Iceland atau Norway nak datang sambung belajar di UPM? kah kah kah!!!

Jadi angka 200,000 datang dari mana?

Mintak ampun lah kalau datang dari Nigeria, China dan Iran.

.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!!

Takkan nak bawak masuk 200,000 je?

Kah kah kah kah!!!

Malaysia Boleeeeeeh!

Tarbaek Dari FB: Gambor Pak Lebai Naik Private Jet

Madu tualang power! Click here


We makan pagi, we lunched, we pissed, all high up 30,000 feet above the ocean. Kah ka hkah!

Dude, jangan jeles.

Kpd sesiapa yg tak kenal, itu Ustaz Kazem. Bertuah badan ustaz, ramai yg sayang. Kah kah kah!

Zem zem... ala Kazeeeem!

Gambor ini dicedok dari FB Haji Abu Alhafiz

Tarbaek dari FB: Ubat Kuat Berleter

Madu tualang power! Click here


Hambek obat.

Kuat sangat berleter.

Kah ka hhkahkah kah!!!

Thursday, September 25, 2014

tumPAS

Madu tualang power! Click here


PAS telah kalah. Majoriti HAMNO meningkat.

Esok kita baca je la, pendapat para pembesar parti.

Tak berapa lama, kompom ada post-mortem. Kah kah kah!

Kemudian punya la lama, ntah bila pulak keputusan post-mortem keluar. Kah kah kah!

Ini semua salah Anwar Ibrahim la.... kah kah kah kah penyudahnya!!!!

Gambor Yg Tak Berapa Sedap Ditengok

Madu tualang power! Click here


Hati berkata-kata bila menengok gambor ni. Tapi tak boleh dihuraikan. Kha kah kahkah!!!

Tapi aku perlu berlaku jujur.

Lagi lama ditengok, bertambah berbulu dan berjambang dan naik beruban aku. Kah kah kah!!!

Mungkin sebab janggut? Bijik mata? Tangan menggawang? Entah la. Kah kah kah!!!

Tapi aku cukup berbulu.

Barua betol lah. Broker betol lah!

kaah kah kah kah!!

*PAS nak kerusi exco 4 bijik. KAH KAH KAH KAH!!! Pelahap juga. Toksah labon la!

Mari Kita Supply Petrol Kepada Azmin Ali

Madu tualang power! Click here

Simbah petrol! Simbah lagi! Kah kah kah!

Bakor je Asang Ali tu. Kah kah kah kah!

Manusia ntah hapa ke bendanya Asang Ali ini kita pun tak tau. Kah kah kah!!!

Bro, boleh ulang sekali lagi?
Mengata bini orang kena kongsi bukan kes kecik. Ini berat. Ini kacau. Bukti tak ada.

Mengikut pemahaman aku, ini dah masuk bab qazaf.

Bab ini aku tak mau tulis banyak2.

Kang aku plak kena qazaf. Kah kah kah kah!


Wednesday, September 24, 2014

Gambar Azmin Ali Yg Boleh Melelehkan Ayor Mata

Madu tualang power! Click here

Gambar ini mengundang 2 persepsi.

1. Ianya boleh dijadikan contoh kepada anak2 bahawa 'syurga di bawah telapak kaki ibu'. Jangan lupa ibu. Berkhidmat untuk ibu. Hormat ibu. Sayang ibu.

Nabi sendiri menyatakan ranking ibu ialah no. 1, no. 2, no. 3.

No. 4 baru dapat kat bapak.

2. Ini gambar promo. Nak berpeluk cium menitiskan airmata dgn mak, itu kau punya pasal la. Tu yg berpuluh-puluh kamera tu mana datang? Sapa bagi masuk? 

Nak tunjuk kpd satu Malaya ini yg kau tu baik sangat la?!? Kah kah kah kah!!!!

Poooooorah!

Tapi sebenarnya pun, Azmin Ali amat-amat menghormati ibunya. Gambar di atas adalah sebahagian dari tendang-terajang orang politik. 

Broheng Ali kata, "ik is park eng parcel of a politiciang life" Kah kah kah kah kah!!!

Teman pun berasa nak melelehkan ayor mata. Natey mu Azming! Kah kah kah kah kah!! 

Tuesday, September 23, 2014

Ubat Yg Azmin Ali Cari, Tiada Di Pasaran

Madu tualang power! Click here


Kalau Azmin cari ubat kuat batin, banyaknya bersepah2 sampaikan tepi kolong pun org berjual-beli.

Ubat tahan mengantuk ada bermacam-macam. Boleh buat kerja opis sampai subuh.

Yang tak ada, ubat tahan sakit bila kerandut dipulas. Sakitnya bila kerandut dipulas hanya Khalid Kidex shj yg tahu azabnya. Kah kah kah kah!!!

Juga tak ada di pasaran ialah ubat tahan rasuah.

2 jenis ubat ini, Haron Din pun tak boleh buat. Kah kah ka hkah kah!!!

Panggil la jin hapa pun. Kah kah kah kah kah kah kah kah!!!!

Kuda terlebih telan pil kuda. Kah kah kah kah kah!!!

Kalau nak pekena pil kuda, boleh hello Hadi Awang. Dia tau kat mana port baek punyo pil kuda. 

Kah kah kah kah!!! KAH KAH KA HKAH KAH!!!

Tugas Azmin Yg Paling Utama Selaku MB Baru

Madu tualang power! Click here

Repair balik Mamat nih!

Pulihkan kembali semangatnya.

Halkum dah cukup besar tu. Kah kah kah kah!!!

[P1013313[1].jpg]

Monday, September 22, 2014

Jgn Kita Lupa Formula Berahi Dr Zuhdi

Madu tualang power! Click here

Ini dia formulanya.


Macam dah nak jadi je. Kah kah ka hkah kah!!!

Malam ini ada majlis doa selamat makang keropok lekor ikang haruang. Kah kah kah kah!!!

Mari Simbah Petrol Atas Api!

Madu tualang power! Click here

Once upon a time in the Great Britain.
Chilling out with friends kah kah ka hkah!!!

Dia bercakap sejujurnya.

Jangan jadi pelahap. Kuat makan nanti perut buncit. Darah tinggi sakit jantung.

Makan sikit2 pun memadai. Asal dapat makan cukuplah.

Itu pasal Kedah tumbang, Tganu rebah tak bangkit2.

Sebab, asalkan dapat jadi MB kejap pun jadi la. Dapat merasa sepenggal pun jadi la. Depa pun nak jadi MB jugak.

Kah kah ka hkah!!!

Kami bukan pelahap.

Habis, sapa hantar nama ADUN PAS utk calon MB?!? Takkan jin Haron Din kot?!?
Kah kah kah kah kah!!!!
Takkan lebai serban 5 kilo pun pekena ketum?!?
Kah kah kah kahka!!!

Kah kah kah kah!!!

Mampuih.


Mari Jadi Batu Api

Madu tualang power! Click here

Suatu sore di Manchester. Kah kah kah kah!!!
Nice weather ehh? Kah kah cold la kah kah kah kah!!!

Saman. Jangan tak saman.

Pak Abu, jangan tak saman. Jangan bagi peluang.

Bercakap macam guruh. Barua sana. Broker sini. Jual la beli la.

Pil kuda la. Komunis la. Lenin. Stalin. Chin Peng.

Semua dia tahu. Yg dia tak ada, bukti. Proof. Mana?

Cakap ikut sedap tulang belakang.

Jangan tak saman presiden kita ni.

Saman lebat-lebat. Biar kasi pucat. Boleh pergi Turki kasi rawat.

Kah kah kah kah kah!!!!

Sunday, September 21, 2014

Azmin Anak Angkat Mahafiraun

Madu tualang power! Click here



Dalam mesyuarat, khabarnya ada yg patah urat belikat, putus urat kentut, pecah salur darah ke kepala, benjol-benjol, lebam-lebam jangan ceritalah dan ada yg biru lebam kerana oksigen lambat sampai ke kepala. Cuma tiada yg putus nyawa.

Khabarnya juga tuang presideng pun berpeluh berjeruk melayan angin ADUN PAS Selangor.

Ini kerana gara-gara nak bubuh jugak nama Azmin Ali. Entah apa yg dia berkenan kat Azmin kita pun tak tau. Entah apa yg dia nampak molek pada Azmin, dia sorang yg tau. Mungkin dia juga tau Azmin itu anak angkat Mahafiraun.

Nasib baik belum bubuh, baru gara-gara, baru cadang-cadang.

Tup-tup, sekarang ini satu Malaya ada hangin langsuir bertiup bawak bala, 'Azmin akan jadi MB! Azmin akan jadi MB!'

Aik?!? Palabana hapa nih? Hari tu kata dah tak ada nama Azmin?!? Mana datang ni??!?

Jawapannya dari Terengganu. 

Kerajaan langit Ayoh Ping yg berpusat di Terengganu yg hantar nama Azmin. Hantar melalui angin pus-pus.

Kah kah ka hkah ka hkah!!!!

Nik Abduh Tukang Bukak Baju

Madu tualang power! Click here


Setinggi mana pun ilmu anak TG Nik Aziz iaitu Nik Abduh, itu tidak menjanjikan kemenangan di kerusi yg ditandinginya baru2 ini.

Org pangkah dia sebab dia dari PAS dan yg kedua dia anak Nik Aziz.

Try lah kalau telor dah besar sangat bertanding macam Tuan Guru Berudu Broheng Ali, bertanding tiket bebas.

Atau nak kasi stim lagi, masuk HAMNO dan tengok macamana HAMNO melayan ustaz yg ada janggut sejemput dan pakai ketayap putih. Usahkan nak dapat peluang bertanding, peluang nak baca doa makan pun belum tentu! Kah kah kah kah!!!

Cuba letak Mat Taib bertanding mana2 kerusi atas tiket PAS. Mat Taib boleh menang. PAS memberi kekuatan kepada calon2nya.

Jadi, kita sekalian umat berasa tersipu-sipu la sikit bila anak Niz Aziz yg bergelar ustaz, buat cerita bukak baju!

Appa raa!!!

Woi! kamu tu ustaz, buat la perbandingan yg elok sikit bunyinya. Sebagai contoh, umpama "bukak pintu rumah luas2" Pun boleh, kan?

Kuat sangat ber'anta-ente', cakap Arab sana-sini, hinggakan bidalan, peribahasa, perumpamaan bahasa sendiri tak reti nak guna.

Appa raaa!!!

Kalau Zuhdi dah sanggup jadi doktor mensenyawakan PAS+HAMNO+TSKI+exPKR,
manakala Haron Din dah kompom arkitek yg menyediakan bangunan utk persenyawaan itu,
tak kan la Nik Abduh punya la low-class nak jadi tukang bukak baju? Kah kah kah kah!

Sekarang ni, sapa nak jadi barua? Cakap, sapa barua??
Kah kah kah kah kah!!!

Senarai Barua

Madu tualang power! Click here

Gambor kenang2an di Kopitiam Raja Petra, adik kpd Raja Idris yg jadi org
besar Perangsang Sdn Bhd tempat menantu Haji Hadi, Din Ayam
mengais-ngais cari makan dan tersepak saham free beratus-ribu unit.

Barua ini ada bermacam2 jenis. Berikut diperturunkan beberapa jenis yg terlintas dalam fikiran aku.

1. Nasa Mat Isa masuk HAMNO, kerjasama dgn HAMNO, tapi masih ahli PAS. Belum pun dipecat. Ini perbuatan barua.

2. Stim sgt kpd Khalid Kidex sampai pegang kaki & buku lali dia tak bagi letak jawatan. Barua.

3. Dr Zuhdi cuba mensenyawakan PAS+HAMNO+TSKI+exPKR. Tiada tindakan. Barua.

4.  Hantar rombongan meminang Ku Li. Kerja barua.

Byk lagi barua yg tak masuk carta.


Dulu kita sedap mengata Mahafiraun nyanyuk. Sekarang macamana?


Saturday, September 20, 2014

Mari ber'dear-dear' Bersama Ayah Cik & Cikgu Pah

Madu tualang power! Click here

Gambor kenang2an.
kah kah kah kah!!!

Posting ini aku kutip dari blog Raja Petra raja segala lalang, raja segala putar belit.

Sapa nak baca lebih lanjut dan berasa geli tekak, sila ke http://www.malaysia-today.net/dear-cikgu-pah-and-ayah-cik/

Kah kah kah kah!!!!

Ayat-ayat 'dear' tu yg aku tak tahan. 

Kah kah kah kah!!!

Tuesday, September 16, 2014

Time Hadi Berucap, Perwakilan Keluar.

Madu tualang power! Click here


Sebagai ahli politik yg telah merasa nasik campur Kamunting, bersama-sama anak muda main air kuning gatal dan juga telah merasa diaibkan dan difitnah, tindakan sekumpulan berukera yg keluar dewan ketika Mat Sabu berucap, apalah sangat....

Apa la sangat. Lontar batu la, kalau nak real. Baling plastik air la!

Apa la sangat dgn jawatan Timb. Presiden.

Tapi.

Akan tetapi.

Kalau time Hadi berucap, ada yg besar telor keluar dewan. Apa macam?

Bayangkan seorang timbalan ulama sedunia, bekas MB, ahli parlimen, YB diperlakukan sedemikian rupa?

Mari kita sama2 nantikan detik itu. Makin panas ni. Parti PAS semakin matang, ranum dan tunggu masa nak gugur, lembik terjelepek atas tanah!

Kisah Saham Din Ayam & Saham Khalid Kidex

Madu tualang power! Click here

Khalid Kidex beli saham Guthrie, berhutang. Pinjam duit bank. Saham jatuh terkelepok, hutang +bunga makin berlipat2 mcm lemak bawah dagu Anak Badak.

Demi nak mengelak dari bangkrap, maka diberilah olehnya kerandutnya utk dipulas. Ini kisah ringkas Khalid Kidex dan sahamnya yg berjuta-juta.

Din Ayam dapat saham. Bukan beli. Dapat free. Bijak.

Din Ayam tunggu saham naik, kemudian jual kaut untung. Untung atas angin. Bijak.

Kita kena bersangka baik. Untung byk2 ni akan digunakan utk memperkasakan UG, ooooopsss! Untuk perkasakan parti. Kah kah kah kah!!!

Sapa kata pak lebai tak mampu pakai Vellfire, Mini, Alphard? Ini contoh terbaik.

Maka haruslah kita bertaat setia dgn Perangsang. Maka hendaklah kita wala'. 

Wala' ni hapa? Wala' ni macam Akujanji la.... Bukan HAMNO shj ada Akujanji. Kah kah kah!!!