Wednesday, August 27, 2014

PAS Telah Dikantoikan HAMNO, Big Time!

Madu tualang power! Click here


Pengundi majoriti PAS ialah Melayu. Cuma sejak kes lubang ekzos Saiful BauKari, kita telah berpeluang mnyaksikan Cina/India berbondong-bondong mengundi PAS.

Yg jadi calon PAS pun ada.

Ini perkembangan yg amat bahaya untuk HAMNO dikawasan pengundi majmuk kerana MCA/MIC memang sudah tak boleh diharap.

PAS kena diberi umpan terbaek! Umpan terbaek itu menjelma dalam Khalid Kidex. Huru-hara PAS.

Setakat artikel ini ditulis, ahli PAS rata2nya masih lagi seperti 'baung dalam bangkar'. Tak puas hati lebih ramai dari yg puas hati.

Perbuatan main sorong-sentap-sorong-tarik tuang presideng dan balacinya amat menjengkelkan golongan bukan Melayu. Mungkin tuang presideng dan balaci fikir semua orang suka di sorong-sentap-sorong-tarik macam tu! Kha kah kah kah kah!!!

"Guane tergamok tuang presideng?"

Sepanjang konsert PAS/Khalid/PKR/Azmin/Wan Azizah ini, apa yg HAMNO buat?

HAMNO relax, makan kuaci, tengah sengih2 puas hati duduk tebing sungai sambil melihat betapa besarnya ikan telah menyambor umpan!

PAS sekarang boleh ucap bye-bye kepada DUN tertentu di Selangor pada PRU akan datang. DUN majoriti Melayu pun belum tentu. 

PAS telah rugi.

17 comments:

  1. Tidak kita masih kuat, lihatlah sokongan kita (ceramah) penyokong masih ramai yang hadir. Mari kita aula' kepada Tuang Presideng, biarlah dia buat apa sekalipung kerana dia begitu ulul amri kepada agama Melayu kita mungkin juga setaraf wali (Wali Band). Admin tak betul, PKR tak betul, DAP parti kafir lagilah tak betul.....Yang betul dan suci adalah Mustofa Ale dan Tuang Presideng Ade Awe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berok kapor Ding Ayang kalu Tuang Presideng Adi Awang reboh pinnngg..Awok2 Gganu bolehlah mu wat lagu mane pung sbb oghang Melayu bleke!!!...nih negeri Selangor lah Mustoopha dang Tuang Presideng negeri pelbagai keturunan.

      Delete
    2. heheehehhehe yg pasti PRU yg akan dtg PR akan hilang majoritii hhhaaammmmpehhhhhhhhhh........skg najib boleh relexxxxx lewww...........masa bertenanggg...........

      Delete
  2. Wala..wala..wala..wallaweyyyyyy..terima kasehhhhh..mentaliti geng2 ganu..jeng krong keng..

    ReplyDelete
  3. Umngok dok dendang lagu DANG DANG DUT KLADI WEA WEA PKR TERKENTUT PAS JADI BUTA hehehe

    ReplyDelete
  4. jangang kutuk tuang presideng. aku wala' pada tuang presideng sebab dia pernah jadi mb terengganu hanye sepenggal saje. tuang presideng bijok mengawal keadaang. mung ade mende?

    ReplyDelete
  5. Angkara pkr...ape pasal salahkan parti orang lain pulok....mandat Mb dah kat tangan pkr....gila kuasa ke ape

    ReplyDelete
  6. yang buta lagi yang buat orang buta.. episod buta akan membutakan . sejak lebih 50 tahung

    ReplyDelete
  7. Bhai LL..

    Tolong aaa jangan kacau Naib Ketua Ulama Sedunia tue.... dier maksum bhai...

    Hahahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  8. Dia xmaksun le tn presiden ko org... Dia cuma lebih ilmu agama... Ilmu politik dia kurang sgt... Diaelok ngajar agama kat rusila ya...

    ReplyDelete
  9. DAP mesti bertidak awal sebelum PRU14 nanti, mereka harus meletak sekurang kurangnya 20 kerusi yang diwakili oleh calon Melayu dari 56 kerusi. DAP mesti bertanding di semua 56 kerusi DUN Selangor.
    Telah terbukti PAS dan PKR bau busuknya sama je dengan Umno.
    Amanah yang diberi rakyat tidak tertunai............... Selamat tinggal...
    Yang pastinya orang Melayu tidak tahu nak memerintah. Mereka lebih suka diperintah. Terbukti dengan cara pemimpin Umno yang diperintah oleh taikun2 tertentu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malaysia akan aman bila diparintah dap.Org2 malayu tak akan gaduh2 lagi.Hanya dap yg boleh mengawal org malayu.Pulau Pinang adalah bukti terbaik.Org malayu happy dgn dap.

      Delete
  10. Berhati hati dengan geng ustaz dalam PAs mereka sebenarnya persan dengan keilmun mereka yang tak seberapa ini. Setakat orang kampung mereka boleh kencingkan. Tapi tidak kita semua. Yang nyatanya, aku sayang PAS tapi lepas ni kena berhati hati dengan spesis nama depan ustaz ni. Amar, Tantawi sebagai contoh. Mereka ni memang bahaya dari gunung ni...

    ReplyDelete
  11. Pil Kuda! Pil Kuda! Murah....... Ayam pung ada....(nak iklan sikit bule...)

    Ginilah senang...jikalau PAS nak tegakkan perinsip tak mahu bekerjasama dengan mana-mana pihak lain yang tidak maksum atau rendah tahap keimananya dan bercita-cita cuma sekadar mahu memenangi beberapa kerusi saja di Kelantan, satu dua di Terengganu maka teruskanlah perangai sekarang. Khianatilah kawan-kawan seperjuangan, bordolak-dalek dan keraplah sikit buat U-turn. Bacalah banyak surah dan hadith sampai bersembur-sembur air liur dengan amaran-amaran api neraka kepada pendengar dan taatilah Tuang Presideng tanpa perlu berfikir.

    Tetapi jika PAS ingin turut sama menyingkirkan rejim KORUPT ini dan merampas PUTRAJAYA dari pemerintah yang kuat tedarah rasuah dan menipu rakyat...langkah pertama yang perlu dilakukan oleh pemimpin PAS ialah melonggarkan sedikit ikatan serban mereka supaya oksigen dapat mengalir sepenuhnya ke otak, kemudian berfikir sejenak sebelum mengeluarkan kata-kata fatwa.

    Namun yang lebih penting hendaklah ditanya pada diri sendiri dengan seiklas-iklasnya seolah-olah sedang berdepan dengan Allah Robbul Jalil... " Apakah niat sebenar yang ada tersirat di hati sanubari tuan-tuan...nak jadi Menteri ke, nak jadi MP boleh pakai Vellfire, atau nak jawatan melalui adegan berpeluk ciung dengan UMNO atau sekadar gila kuasa dek kerna menyangka diri terlalu mulia apabila berkelulusan dari universiti timur tengah dan boleh berbahasa Arab sepatah dua. ATAU pun sememangnya Tuan benar-benar iklas hanya mahu berjuang untuk rakyat kerana ALLAH" Tuan-tuan pemimpin hanya perlu jawab di dalam hati dan kepada Allah.......kerana jawapan yang diucapkan kepada umum...sume orang tahu, boleh tipu punye......

    Kepada ahli-ahli biasa tak payahlah masuk campur dengan komen-komen sesedap rasa. Biarlah pemimpin-pemimpin kita yang bermuhasabah diri dan mengambil tindakan yang wajar.

    ReplyDelete
  12. pas ni pkr dia tak suka..dap dia tak suka...umno mcm dia suka nii..sejak kajang move on the track..jarang nak dengar pas marah kat umno....itu yg aku nampak lahhhh...jadi pas ni suka siapa?..yg pasti dia sangat suka dan bangga dengan diri dia sendiri...sebab dia rasa dia maksum...itu baru rasa maksum...belum lagi rasa niksum..kaksum...diksum...ciksum...kah kah kah kah kah kah ...

    ReplyDelete
  13. Aku xrasa sokongan pas merosot dgn banyak. Yg pastinya sokongan terhadap PKR lebih merosot teruk dripada pas... Lihatla pemilihan pkr, kerusi terbang sana sini...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.