Wednesday, August 20, 2014

Lagi Percubaan Meng'cover' Khalid Kidex

Madu tualang power! Click here


Bagus punya jimat. Nak keluarkan seringgit dari tabung negeri pun amat payah. Bagus la macam tu.

Cuma kita nak tau, kalau berhemah sangat, ngapa hutang culas bayar. Sampai saman menyaman. Sampai mintak tolong orang HAMNO tolong settlekan. Sampai kerandut dah kena pulas. kah kah kah kah!

Pun kita nak tau jugak, kalau berhemah sangat, betul ke dah jual tanah kepada adinda Vincent Tan. Betul ke? Tak jawab pun sampai sekarang. Kah kah kah! Kalau tak gagap gugup sampai tak boleh bercakap, tulis la surat. Buat statement penafian. Kah kah kah!

Lagi satu kita nak tau, kalau berhemah sangat, kalau kedemut (kedekut+kemut) sangat sampai seringgit duit tabung negeri pun berkira gila babi, Projek Langat tu berapa kupang? kah kah kah kah!!!! 

Hapa ni? Lepas sorang pompuan, datang pompuan, datang pompuan sorang lagi bertaat setia.

Handal Khalid Kidex ni. kah kah kah kah!!!

11 comments:

  1. hang ni jiwa kacau ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. jiwa ambil tau.........
      kah...kah....kah.....

      Delete
    2. gagap + kedekut + kemut.........
      income my kot mana?
      belanja la sikit..........
      berhemah fala vutoh........
      kah....kah....kah.....

      Delete
  2. Buat apa panggil Halimah ini........dia dah cukup kenyang makan gaji exco maka lain ditanya lain pula dijawap (buat satu forum dengan PKR dan jemput dia ini sekali) tapi lebih baik tanya pada Mohd Zuhdi....dah tentu UMNO yang lebih baik.

    ReplyDelete
  3. Bhai LL...

    Terbaek la analogi dan metafora lu.... Hahaha.... Memang terbaek.... Hahahaha

    ReplyDelete
  4. Mana gambaq bulu burit tu yob kah kah kah. Khalid ramai peminat wanita tuu... Jangan jealous kihkihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak... kahkahkah
      Hormat la sikit kat muslimat.
      kahkahkahkah!!!

      Delete
    2. kah...kah...kah...

      Delete
  5. Lepas PRN nanti, kering kontang la duit RM 3 billion tu kena sapu kroni MB baru. Korang nganga mulut aje laaaa

    ReplyDelete
  6. Mengemut tu kan baik........
    Sapa antara korang yg tak suka kemut??

    Cakap..... Sapa yg tak suka kemut?????

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.