Friday, August 15, 2014

Jgn Cepat Stim, Yg Melompat Cuma 2, Bukan 12 Atau 20

Madu tualang power! Click here


Baru 2 ketul. Namun salute kepada ADUN Hulu Kelang dan ADUN Morib.! Tapi keadaan belum lagi menjaminkan apa-apa.

HAMNO hanya sengih cungkil gigi sambil makan kuaci. HAMNO sebagai parti paling tua bangka di Msia, rantau ASEAN, Asia dan mungkin juga dunia ini amat arif tendang terajang politik Melayu.

Macam pepatah orang tua dulu-dulu, 'ku pujuk-pujuk tak dapat, ku picit-picit ku bawak lari'. Kah kah kah!

Dalam ramai-ramai di atas, pasti ada yg kurang urat saraf dan tulang belakang bengkok. Makhluk macam inilah yg HAMNO suka, longgokkan gambar Agong banyak-banyak atas meja, gerenti esok makhluk itu akan berkata, Khalid Kidex yg menubuhkan PKR atau Ahli Parlimen Gua Musang sekarang ialah Hadi Awang!

Kah kah kah kah kah!!!

15 comments:

  1. hahaha,.. kelahi sama sendiri, umno pulak yg disalahkan !
    dah mcm org sasau...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masing masing dh steam.yg betina dh miang.Rakyat pilih kau org suruh jadi hamba Rakyat,kau org berebut harta karun umno.tak malu.Ada pilihanraya negeri aku kempen sokong bn/umno

      Delete
    2. aku stim nak makan din ayam.............
      kah...kah...kah.....

      Delete
    3. loya tekak...uweeekkkk

      Delete
    4. Aku tetap yakin pada ulama yg tak tinggal solat dan habiskan usia mereka kpd perjuangan islam

      Delete
  2. Hj. Hadi & mutope and menantu ni mana boleh tegur........tak wala' eemmm dah jadi macam perkataan anti semitism. Lepas tu ada bangkai din weilfire yg dok tolong buat komen wala' nya.........rakyat dah muak beb. 17/8 esuk dah tak relevan apa pun keputusan JKP Pas bro! Sekarang Pas bukan lagi kaldei DAP,........lebih malang Pas jadi baghal BEBAS!

    ReplyDelete
  3. TSKI betul dan tidak bohong bila mengadap DYMM bahawa dia ada sokongan majority atas representasi PAS (dan UMNO). Atas sebab itu, betullah DYMM titah TSKI masih boleh terus jadi MB. PASlah yang perlu jawab kenapa kata sokong TSKI kemudiannya dua ahlinya belot. Inilah massalah bila masih nak ikut telunjuk punaisihat dari penasihat. Jika Pakatan ada majority, tunggulah sessi DUN bulan November untuk undi tidak percaya. Nak kelam kabutkan rakyat apa hal???

    ReplyDelete
  4. Bodoh..PKR buat angkara org lain lak yg salah..nak lantik bini sangat konon..

    ReplyDelete
  5. Yang palin takut sekarang ukan UMNO, tapi Cikgu Pa dan Hj Hadi kerana buat kenyataan macam PAS hakdia dua orang je..

    ReplyDelete
  6. Ada baiknya pas keluar Dari pakatan .asyik kena main depan belakang oleh dap Dan pas.dpat kerusi banyak pun tak boleh jadi mb.

    ReplyDelete
  7. Nak ikut bontot pkr aje ke.....pas pun ada maruah le....adun 2 ekor kasi pecat aje....di harap pas keluar pr aje...macam dulu2....pkr punya keja .....pas pulak nak disalahkan.....buat keputusan guna otak bukan kepala lutut....jangan gila kuasa le pemimpin pkr....menyusahkan.

    ReplyDelete
  8. dah macam citer citer happy feet plak aku nengokkkan dorang2 nih
    grup yg muda nakkan perubahan... yg tua dok sibuk nak meeting lagi
    quran lama dah ujud tp melangkau zaman.... baliklah pada yg asal
    yg tua2 ni cuba bagi pd yg muda2 & berilmu ni sikit peluang
    yg tua lepas dan tengok lah hasil didikan korang dgn jiwa yg tenang
    usahlah tamak sangat... dah penah pulun macam2 kot

    ReplyDelete
  9. 15 pejuang mewakili bagi di Selangor tak mampu jadi MB ke?
    Kalau takda kemampuan buat pilih sebagai calon Rakyat.
    15 tunduk pada orang luar yg tak berparti. Itu ke cara kepimpinan PAS. Pikir lah

    ReplyDelete
  10. kalau dirasa nak membuat apa apa komen saya berharap sangat tuan tuan faham isu isu semasa yang berlaku...bukan sekadar mengguna akal tanpa pengetahuan .



    ReplyDelete
  11. Ada tulisan Tuan Subky Latif yang melebelkan 2 adun tu sebagai lalang.APA tuan Subky ,hina sangat ke lalang tu.itu tumbuhan yang allah jadikan,mesti ada hikmahnya Carilah perumpamaan lain.2 adun nilah yang menylamatkan keadaan ,seperti kata Dr Zilkifli.Tuan Subky latif ,tolong bagi tahu apa pulak tuan nak lebelkan pada 4 orang exco Pas yang menyokong MB tak berparti?.menulis pandai tapi nak menjaga perasaan penyokong bawahan ni tak pandai.ni sorang lagi lebai UG

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.