Thursday, August 21, 2014

Berapa Orang Setiausaha Anwar Ibrahim?

Madu tualang power! Click here

Harimau jadian penunggu madu kelulut

Semasa Mat Nuar berada dalam HAMNO/Kerajaan, memegang berbagai jawatan, tentulah ramai balaci/setiausahanya. Itu dulu. Semua gomen bayor.

Sekarang aku pun tak tau dia ada s/usaha atau tidak. Yang kita nampak, yang dok ke tengah, ke tepi, ke tengah, ialah Rafizi Ramli. Tak kan Rafizi jadi s/usaha kot? Karut la. Kah kah kah

Lagi karut-marut kalau Mat Sabu ada s/usaha. kah kah kah kah!!!! Makan gaji buta la kalau jadi s/usaha Mat Sabu.

Jadi tuan-tuan hadirin-hadirat sekelian,

kalau Tuan Presideng kita dok bercakap melalui setiausaha, kita sebagai ahli macai marhaen bawahan ini, berasa amat kecewalah.

Kita nak tengok Tuan Presideng kita sendiri bercakap pong-pang-pong-pang, baru puas. Macam kita biasa tengok Tuan Mursyidul Am kita pong-pang-pong-pang membantai HAMNO/kerajaan/TV3/RTM. 

Tuan Presideng mesti kuatkan semangat, kuatkan fizikal, cuba tengok Mahafiraun dah 89 tahun tapi masih zrass sana, zrassss ni. Kah kah kah!!!

Ini kemelut Sgor boss. Kemelut. Bukan kelulut.

Pun bukan madu kelulut. Kah kah ka hkah kah kah!!!
Kah kah kah!!

Penangan madu kelulut

8 comments:

  1. Hahaha terbaik..."weiii mu dok baik..tuang presideng kang maksum..guaner pulop mu boleh cakap lagu tu boh...mu ni derhaka pada ulamak...derah bertobat kalu nok masuk syurgee"...komen geng UG sebaik terbaca blog lu..chowww peace

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah!
      mu yg kate tuang presideng maksum, bukan aku. kah kah kah!
      jage mu.

      Delete
  2. Pengkritik yang tiada adab. Di harap lbh matang dlm mengkritik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahai Parut Lama,

      Takkan taksub sampai takleh kritik Tuang Presideng kut...mung ingat dia Mao Zhe Dong ke Vladimir Lenin. Rasulullah yang maksum pung orang bekeng masa perang Khandak. Baginda nak perang di luar kota Madinah, tapi sahabat ramai yang cadang gali parit dang duduk dalang. Akhirnya Rasulullah ikut majoriti.

      Nasib baik Presideng mung faham apa yang tersemat di fikiran AJK PAS Pusat masa mesyuarat hari itu dang "backtrack" pendiriang beliau untuk menarik balik sokongang terhadap TSKI. Kalau tidak mungkin itulah hari-hari terakhir Tuang Presideng dang Ding Ayang....kah kah kah...

      Helo Kawang...kritik aku dok matang jugik ka. Presideng hang bukang maksung....

      Delete
    2. Parok ganu mung.
      kah kah kah kah!!

      Delete
    3. madu kelulut tuan presideng boleh tikam 2 lobang............
      kepala otak putar belit nak dapat satu lagi lobang......
      kah...kah....kah.....

      Delete
  3. Err jijah tu presiden, awat anuar jadi setiausaha. Ka anuar presiden jijah setiausaha, ka jijah presiden, anuar pun presiden, weiii pening aku, nak gambaq bulu tu... Kah kah kah

    ReplyDelete
  4. walak jangan tak walak..pagi besok umur panjang kalu makan goreng cempedak..lepas tu kita pi tanggung balak..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.