Wednesday, August 20, 2014

10 Pak Lebai Penyokong Tan Sri Khalid Kidex

Madu tualang power! Click here

Aku tak tahu benda ini betul atau tidak. Maklumat ini aku dapat dari Facebook. Kalau yg tukang post itu menipu, maknanya aku pun turut menipu korang. Kah kah kah kah!

Buatlah kesimpulan sendiri. Sendiri ada akai, sendiri fikir la.

Senarai di bawah ialah 10 orang pak lebai yg dikatakan sanggup berenang dan tenggelam bersama Khalid Kidex dalam mentadbir Selangor.

Apa justifikasi 10 orang pak lebai ini, mereka sajalah yg tahu.

1) YB Ahmad Yaakub


2) Nik Zawawi Salleh


3) YB Mohd Amar Abdullah


4) YB Nasaruddin Hassan Tantawi


5) YB Nik Abduh


6)  Dr.Riduan Mohd Nor


7) YB Takiyuddin Hassan


8) YB Idris Ahmad


9)  Dr.Mahfuz Muhammad


10) Muhammad Hussin (tak terkenal dan tak tahu mana satu gambornya kah kah kah!!!)

Amat menarik kerana wakil PAS yg berasal dari Kelantan menyokong Tuan Haji Lebai Khalaid Kidex. Jadi, kita boleh garu sikit-sikit la gatal PAS Kelantan ni kah kah kah kah!!!

Agak memusykilkan nama Din 'reban' Ayam tak ada.
Korang ni betol la suka buruk2kan Din.
kah kah kah kah!

12 comments:

  1. Muhammad Hussin tu bekas MP Pasir Puteh dan bekas ADUN Gaal. Bekas tok wakil ambo la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh? Terima kasih.
      Kuat juga orangnya, bekas MP & Adun.

      Delete
  2. Bhai LL..

    Betul la... camana boleh Din "Tokey Ayam" terlepas dari senarai.... Mesti tangan ader bau taik ayam nih.... Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kihkihkih .. yang paling sedih ustaz pujaan aku (YB Idris) ada dalam senarai.

      Delete
  3. berita tanpa bukti bahaya.. boleh jadi fitnah.. jika fitnah dosa besar.. sekadar renungan bersama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btol tu syeikh. Hati2. Jgn percaya semua.

      Delete
  4. Kalau kita perasan sekarang tiada langsung gangguna dari UMNO terhadap pentadbiran Negeri Kelantan berbanding semasa TGNA menjadi MB. Dulu hari-hari TGNA dihina dan dicaci dalam Suratkhabar..sekarang senyap je, kenapa ya???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab baby tua dah merapu. Cakap tak serupa ulamak tetapi ular dalam semak. Bukan UMNO sahaja yang tegur dia malah persatuan pengusaha sekolah pondok dan ulamak Kelantan pun tegur dia.

      Kalau ulama jaga pertuturan. Ini cakap sedap mulut je. Yang memerhatikan dia pun ulamak juga. Jadi jangan jadi budaya pembangkang Malaysia asal ada masaalah je UMNO punya angkara. Ibarat main dengan bini sedap tapi apabila terberanak salahkan UMNO.

      Allah maha mengetahui. Apa yang aku lihat bala dah mula turun kepada PAS, DAP dan PKR. Kita sama-sama lihat adengan seterusnya.

      Delete
    2. tuhan dh turun bala pada mat monggol.........
      nak bini yang stim ramping....
      tapi dapat meyerupai seekor badak......
      susah dlm senang......
      kah...kah...kah.....

      Delete
    3. Amboi sedapnya bahasa Anonymous 12.36 Agaknya bila main sedap dengan bini dia dan bila beranak mukanya sebji macam UMNO sebab itu dia marah kalau orang salahkan Umno.kah.kah.kah

      Delete
  5. Secara peribadi Yong tak percaya benda ini. Sebab to Yong tak upload di Blog atau FB.

    Walau bagaimanapun, persepsi orang ramai memang selari dengan senarai ini.

    ReplyDelete
  6. lpas kedah nmpknya kelantan la pula. tak da TGNA nak pertahan. pas oh pas

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.