Thursday, June 19, 2014

Mana Pendekar-pendekar Melayu Yg Bakal Menampor Boss YTL?

Madu tualang power! Click here

Ini dia real punya pendekar
Nenek ini diusir dari tanah yg diterokanya sejak puluhan
tahun dahulu kerana, HAMNO nak bagi tanah kg Chubadak itu
kepada YTL Corp.
Apa boleh buat, berudu dah jadi katak.

Ini Pendekar Telor Berat Sebelah.
Kah kah kahkah!! Bodo.
Ini Pendekar Jurus Berudu


Pendekar Kerandut Besor Nyor

Sapa lawan YTL, lawan DBKL, dia bughah!
Kah kah ka hkah kha khak hka kah kah kah!!!




Rumah suku-sakat YTL. 

Mari nyanyi lagu Anak Kecik Main Bunga Api sampai keluar anak tekak & tembolok.

Mari lambung songkok tinggi-tinggi sampai cucur atap.

kah kah kah kah kah kah!!!!

12 comments:

  1. Sudah sampai masanya rakyat terutamanya orang Melayu membuka mata. Melihat kebenaran dengan hati yang tulus. Jangan dikaburi wang ringgit yang tak seberapa untuk digadaikan maruah dan nasib keturunan. Kelak musnah segalanya... Tengakkan keadilan dan kebenaran di sisi Allah swt....jangan sesekali mengkhianati dan menghancurkan diri sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dari sejak mulanya bangsa melayu nie yg aku tak tahu bila, tak pernah berbuka mata tu dan tidak akan pernah. melayu akan terus dijajah hingga kiamat. dulu dijajah fizikal sekarang dijajah mental dan spiritual. menjahanamkan bangsa sendiri mmg salah satu sifat melayu dan sepatutnya ditulis dalam perlembagaan.

      Delete
  2. Sebagai seorang Islam, jika kita dizalimi, maka menjadi suatu kewajipan di sisi Allah swt untuk memperjuangkan yang hak. Jika tidak di akhirat, kita akan disoal oleh Allah swt mengapa kita bersubahat dengan mereka yang melakukan kezaliman. Wallahualam.

    ReplyDelete
  3. baru nak tunjuk teloq kecut...........
    perkasa sial...........
    kah...kah...kah......

    ReplyDelete
  4. masa tengah keras baru boleh pancut.......
    dah lembik mai buat apa......
    ayaq dah meleleh......
    kah.....kah.....kah....

    ReplyDelete
  5. ni semua keje anwar dan DAP.

    memang jahat anwar ni habis tanah melayu dia beri kt DAP YTL.

    ReplyDelete
  6. Kalu melayu islam nk lawan kafir laknat...kafir anti islam, kafir anti melayu..mna2 kafir kt malaysia yg nk pecahkan belahkan org melayu...blh pm aku sini. Politik letak tepi. Misi nk satukan org melayu n islam. sini aku nk bg ilmu yg berisi supaya org yg nk menjahanam islam org melayu x brani. Ahli politik melayu semua kosong x dak isi. Tu sbb bangsa lain yg anti islam melayu dah berani sekarang. Sapa2 nk berguru blh pm aku sini. Satu sen aku x amik. Ikhlas nk tlg bangsa aku x mau hangpa kna pijak mcm skrang.
    - Khalifah besar
    ///jurusaceh///

    ReplyDelete
  7. Orang Melayu kebanyakan nya kebel2 tembak dg senapang atau meriam tak telentang Cuba kau tembak dg gamber Agong belum tembak dah telentang

    ReplyDelete
  8. UMNO LAKHANATULAH INI.SAPU DUIT SAJA.TENGUK LAH SINGAPURA HINGGA HABIS ORANG MELAYU DISANA

    ReplyDelete
  9. mana pergi panglima perkasa melayu haprak, pekida, silat lincah ketika cina YTL meghalau melayu miskin mcm israel?

    mana pergi panglima jihad ibrahim katak?

    all are rubbish !

    ReplyDelete
  10. Kilang simen boleh dibagi kat taukay inikan pulak tanah yang dia tak duduk. Jangan dan berlagaklah Melayu ooi. Semua boleh dibeli!!!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.