Thursday, May 15, 2014

We Are All Terkejut Beruk!

Madu tualang power! Click here

We are all Broheng Ali!







Gambar last ni yg paling best. Kah kah kah kah!! Terkejut?

Mula-mula saya beruk. Lepas tu pikir-pikir punya pikir.

Bincang anak beranak dalam rumah, tanya pak mentua, tanya orang kampung, mereka semua sependapat. Try jadi katak pulak.

Maka saya jadi katak.

Tapi saya jadi katak sekejap sahaja, hasil amat kureeeng. Sakit anak tekak. Kah kah kah kah kah!!!

Maka saya ambil keputusan tanpa merujuk mana-mana pihak,

saya jadi beruk kembali. Yeah!!!!

Walaupun saya beruk, saya berjanji tak akan terkejut beruk lagi di masa akan datang.

Beruk rules OK? Kah kah kah kah kah!!!

2 comments:

  1. Roslee : sikit lagi nak tukar jadi babi........
    kah...kah....kah.....
    kena ugut kes rasuah pancut betina kut.........
    temberang lagi...........
    kah......kah.....kah......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dol,

      kahkahkahkahkah lu lebey la Dol,
      takkan sampai jadi babi kahkahkahkah!!!

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.